Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 14 octombrie 2011

Marturie - Tabita 26 de ani - Aiud jud.Alba - Membra in Misiunea Alege Astazi...

          M-am nascut intr-o familie de crestina. Parinti mei obisnuiau ca in  fiecare  seara sa ne adune pentru rugaciune si citirea bibliei. Desi imi placea sa fac acest lucru nu il faceam totdeauna cu bucurie, pentru ca de multe ori aveam alte ocupatii care mi se pareau mai importante decat citirea bibliei. Intr-una din seri cand parinti mei nu au fost acasa si a trebuit sa citit  doar noi copii  eu am fost singura care am sarit peste versete si am citit doar cateva ca sa termin mai repede. Atunci unul din frati mei m-au intrebat de unde am citit ca nu  au avut nici un inteles versetele ce le-am citit, si am recunoscut ca am sarit peste versete doar ca sa termin mai repede. Seara cand m-am pus in pat mi-am amintit de ce am facut si mi-a parut rau ,si tin minte ca mi-am cerut iertare pana am adormit.In anul 1998 la o seara de evanghelizare cand a fost chemarea pentru cei ce vor sa-si predea viata in mana Domnului , printre ei am fost si eu. Dar entuziasmul pentru Dumnezeu nu a tinut mult timp caci apoi nu am mai vrut sa merg la biserica. Mereu bagam motive precum ca ma doare capul sau imi este rau, si parinti mei ma credeau de fiecare data.
      Dar Dumnezeu nu a uitat de promisiunea mea precum ca vreau sa ii slujesc Lui si  a intervenit El  prin metodele Lui. Si asa inainte sa incep scoala cu 2 saptamani am cazut si mi-am rupt piciorul, si asa a trebuit sa stau acasa 2 luni. In tot acest timp eu trebuia sa raman mereu acasa singura.Atunci de plictiseala  am inceput sa citesc in Biblie. Tin minte ca in acele 2 luni am citit in Biblie mai mult decat am citit in toti acesti ani. Dupa ce am renuntat la carje  prima mea dorinta  a fost sa merg la biserica , caci imi era asa dor sa merg. Apoi au mai urmat si alte incercari caci Domnul m-a vrut aur curatit. La mana stanga am 3 operatii, puteam ramane fara 3 degete dar Domnul nu a ingaduit sa se intample acest lucru caci El avea alta planuri cu mine, si doar datorita Lui eu astazi pot folosi mana normal. Apoi un an mai tarziu am avut un accident de masina care putea fi fatal, dar si de data aceasta  Domnul nu a ingaduit nenorocirea ci a vrut doar sa imi deschida ochii ca ce aproape am fost de moarte , si daca muream unde ajungeam? Din acel moment m-am hotarat sa inchei un legamant cu Domnul in apa botezului.Si in data de 24 august 2003 prin ajutorul Domnului am facut si botezul nou testamental.A fost cea mai fericita zi din viata mea atunci cand l-am marturisit  pe Domnul ca Domn si Mantuitor personal in fata intregi multimi. De atunci viata mea s-a schimbat si in fiecare zi  ii multumesc lui Dumnezeu ca ma salvat .
     Doamne iti multumesc ca m-ai smuls din intunericul acestei lumi si m-ai adus la lumina.
         
       *Aceasta marturie a fost publicata in 14.10.2011 si apartine site-ului http://CeAlegi.BlogSpot.Com daca doriti sa o adaugati si pe alte site-uri va rugam pastrati sursa web... Multumim - Misiunea Alege Astazi -


     Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  -  AlynSperanta 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu