Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 10 octombrie 2011

Cerere in casatorie...

                           
                                                       Draga Domnisoara Elisabeth!
 
     Te rog sa nu fii surprinsa de continutul acestei scrisori. Scrisoarea trimisa tatalui si mamei tale te va pune la cunostinta cu motivele care stau la baza acestei scrisori.
     Te rog sa te gandesti daca ai putea indura eforturile care sunt legate in mod necesar de casatoria cu un om care trebuie sa fie in fiecare zi gata ca sa fie chemat la suferinta pentru Hristos. Ai putea sa induri sa parasesti casa tatalui si alor tai si sa te incredintezi aceluia care hraneste corbii atunci cand te gandesti la intretinerea ta si a copiilor tai, presupunand ca I-ar placea sa te binecuvinteze cu ei? Ai putea sa ajuti persoane? Ai putea suporta intemperiile vremii intr-o clima straina, cand cald, cand rece? Ai putea sa ai un sot, ca si cum nu l-ai avea, si sa te desparti de bunavoie de el cand Domnul lui il cheama sa predice Evanghelia si ii porunceste sa te lase in urma?
     Daca ai cautat calauzire de la Domnul si ti-ai cercetat inima, si poti atunci sa spui: ,,Pot totul prin Cel care ma intareste, Hristos, cum ar fi daca am fi amandoi legat impreuna in Domnul si la intoarcerea mea in tara ai venit impreuna cu mine ca tovarasa in ingrijirea casei de orfani? 
     Am motive bine intemeiate sa cred ca este voia Lui Dumnezeu ca sa-mi schimb starea sociala, si m-am gandit adesea ca imi esti omul destinat mie. Voi astepta in continuare calauzirea lui Dumnezeu si-L rog din inima sa nu ingaduie nimic ce nu este dupa voia Lui. 
     Scriu atat de deschis pentru ca stiu ca n-o fac din alt motiv decat din dragoste pentru Dumnezeu. Imi voi face o sarcina in a-L ruga pe Domnul Isus, si as vrea sa te rog sa ceri sfat atat de la EL, cat si de la prietenii tai. Caci daca vrem sa dobandim o binecuvantare, trebuie sa atragem atentia Domnului si a slujitorilor Lui asupra casatoriei. 
     Cred ca pot sa-L iau ca martor pe Dumnezeu lui Avraam, al lui Isaac si al lui Iacov ca pe tine, sora mea, vreau sa te iau ca sotie din sinceritate, si nu din pofta simturilor. 
     Nu-ti dau niste explicatii lungi, deoarece socotez ca ma consideri drept sincer. Cred ca cei ce vor sa se uneasca in Domnul pot renunta la expresiile pasionate si amabilitatile trupesti. Pot numai sa promit ca, prin ajutorul lui Dumnezeu, imi voi tine legamintul de casatorie si voi face tot ce-mi sta in putinta ca sa te ajut sa inaintezi pe calea mantuirii.
     Daca crezi ca o casatorie ar fi, in ciuda celor mai bune intentii, de-favorabila, fii asa amabila si trimite-mi refuzul. N-as vrea pentru nimic in lume sa-ti fiu o cursa. Nu te da in laturi sa-mi spui parerea ta. 
     Eu stiu sigur ca te iubesc numai de dragul lui Dumnezeu si doresc sa fiu unit cu tine numai dupa porunca Lui si pentru lucrarea Lui. Iti scriu cu teama si tremur mare si vreau sa astept rabdator pina ce Domnul binevoieste sa te faca, draga domnisoara Elisabeth, sa trimiti un raspuns fratelui tau unit in dragoste, prieten si slujitor in Hristos,
                                                                                                     George Whitefield.

                 Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com - AlynSperanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu