Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 10 octombrie 2011

Isus Hristos Insusi Dumnezeu...


    Isus este Insusi Dumnezeu. Nu intruparea a fost inceputul Sau. El este din vesnicii. De aceea poate fi o temelie care nu se clatina. Dumnezeu Insusi l-a intarit. Domnul domnilor si Imparatul imparatilor, Domnul ostirilor a pus aceasta temelie. Si ,,nimeni nu poate pune o alta temelie decat cea care a fost pusa, si care este Isus Hristos'' - 1.Corinteni 3:11. A fost pusa deja aceasta temelie si in viata ta? Stai tu pe ea? Isus este in acelasi timp om si Dumnezeu, in aceeasi persoana - Fiul lui Dumnezeu. Acest lucru a devenit evident la botezul Lui, atunci cand s-a auzit glasul care spunea: ,,Aceasta este Fiul Meu prea iubit, in care Imi gasesc placerea'' Matei 3:17. Dumnezeu insusi vorbea astfel despre EL. La fel s-a intamplat si pe Muntele schimbarii la fata. Acelasi glas divin a spus despre Isus: ,,Acesta este Fiul Meu prea iubit, in care imi gasesc placerea Mea: de EL sa ascultati! - Matei 17:5. Isus Insusi afirma despre Sine: ,,EU si Tatal una suntem'' Ioan 10:30. Isus insusi afirma despre Sine: ,,Cine M-a vazut pe Mine, a vazut pe Tatal''- Ioan 14:9. Atunci cand unul dintre ucenici L-a rugat: ,,...Arata-ne pe Tatal'', Isus i-a raspuns ,,De atata vreme sunt cu voi, si nu M-ai cunoscut, Filipe? Cine M-a vazut pe Mine, a vazut pe Tatal...'' Ioan 14:8-9. Pentru noi, oamenii, Dumnezeu este o notiune abstracta. De aceea, EL ni S-a revelat in Isus Hristos. La Dumnezeu nu stim cum sa ne raportam, dar Isus, omul L-a putut privi, pipai si auzi. Odata cand Isus  Si-a intrebat ucenicii ce parere au, cine este EL, Petru I-a raspuns curajos: ,,Doamne... Tu ai cuvintele vietii vesnice. Si noi am crezut, si am ajuns la cunostinta ca Tu esti Hristosul...'', ,,...Fiul Dumnezeului celui Viu!'' Ioan 6:68-69; Matei 16:16. Iar Toma, ingenunchind in fata Lui a exclamat: ,,... Domnul meu si Dumnezeul meu!'' Ioan 20:28. Isus a acceptat aceste marturii ale ucenicilor Sai, spunandu-I lui Petru: ,,... Nu carnea si sangele (nu un om) ti-a descoperit lucrul acesta, ci Tatal Meu care este in ceruri'' - Matei 16:17. Vazindu-L pe Isus cum se ruga pana si de pe cruce pentru dusmanii Sai, chiar si un sutas pagan a trebuit sa marturiseasca: ,,Cu adevarat, acesta a fost Fiul Lui Dumnezeu'' - Matei 27:54. Ai fost vreodata coplesit de uimire in fata Lui? Ai ajuns vreodata sa te gandesti la Cel care a fost, este si va fi si meditand sa exclami: ,,Domnul meu si Dumnezeul meu!''? Iar daca ai facut-o, ai facut-o oare doar de pe buze sau cu toata inima ta? Ai spus oare cu intreaga ta fiinta: Vreau ca Isus sa fie si sa ramana Domnul meu si Dumnezeul meu, Lui vreau sa ma dedic, pentru viata aceasta si pentru intreaga vesnicie? ,,Cu adevarat, acesta a fost Fiul lui Dumnezeu'', a exclamat acel sutas pagan. Privindu-L pe Isus, el a fost miscat, a fost coplesit. Ai fost si tu atat de coplesit de EL incat sa poti marturisi acelasi lucru? Esti tu dispus sa il urmezi, indiferent ce te-ar costa aceasta? Da-ul nostru ar trabui sa fie valabil nu doar acasa, pe ascuns - in suflet -, ci si printre vecini, in familiile noastre, la serviciu. Odata asezati pe acest fundament, trebuie sa avem curajul sa marturisim fara teama ca Isus este acelasi, ieri, azi si in veci. Amin 


               Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com   -  AlynSperanta 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu