Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 9 mai 2014

Poezie - Te chem să-mi mântuiești familia toată!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 10/05/2014
Referințe
Vin pe genunchi plângând, Doamne la Tine,
Te rog, deschide Cerul pentru mine!
Vreau astăzi îndurare de la Tine,
Ridică-mi poverile de pe mine,
Vreau voioșie și 'n dar bucurie!

Te chem cu stăruința Doamne Sfinte
Să vi să mă asculți, o Drag Părinte,
Tânjesc să-mi dai belșugul vieții sfinte,
Încurajează-mă din nou Părinte!
Hai mântuiește sufletele stinse.

O, Doamne, ești Atotputernic Tată,
Te chem să-mi mântuiești familia toată,
Să-i chemi pe Nume Doamne, incă o data!
În Sfânta Ta Prezentă Minunată,
Și să ramână a-i Tăi viața lor toată!

Arată-le iubirea-Ți minunată,
Căci Tu îi iubești cu o dragoste curată,
Salvează-i pentru Tine Doamne Tată,
Sa-mi fie infruntați vrășmașii îndată!
Iar eu să-ți dau Mărire viața toată!
Osana, Aleluia incă o data!

Amin
Vulcan 09 Mai 2014
Ascultă-mi rugăciunea, Doamne, pleacă-Ți urechea la strigătele mele! Nu tăcea în fața lacrimilor mele! Căci sunt un străin înaintea Ta, un pribeag, ca toți părinții mei (Psalmul 39:12) 
Dumnezeu să mântuiască familiile împarțite, fie ca Duhul Sfânt să convingă oamenii de păcat, 
Și să îi ajute să se pocăiască așa cum vrea Domnul. 
Dumnezeu să sădeasca în cei dragi ai noștri Cuvântul Sfânt, să îl facă să rodească și să aducă rod. 
Doamne dăruiește nașterea din nou celor dragi ai nostri. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu