Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 25 mai 2014

Poezie - Jos la sfintele-Ți picioare, vreau Isus să stau mereu!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 23/05/2014
Jos la sfintele-Ți picioare, vreau Isus să stau mereu,
Să iți cânt cu-înflăcărare, fiindcă ești Viu Domnul meu,
Să te laud prin ardoarea Duhului Sfânt ce lucrează,
Ce ridică, Ce zidește, Ce întocmește viața 'ntreaga!

Jos la sfintele-Ți picioare, vreau să-mi vărs tot focul Doamne,
Știu că doar Tu poți lucra, și în viața mea o Doamne,
Tu poți să-mi dai azi Isuse, Ungerea Duhului Sfânt!
Ce lucreaza și învie sufletele-n sângerând...

Jos la sfintele-Ți picioare, vreau sa-Ți spun azi: ,,Te Iubesc!''
Și să-Ți mulțumesc Isuse pentru Harul Tău Ceresc,
Numai Tu o Doamne Mare, m-ai salvat de-atâtea ori,
De n-ai fi fost Tu cu mine, astăzi eram în noroi!

Azi iți dau Mărire Ție, m-ai salvat prin Duhul Sfânt,
Cât voi mai trăii Isuse, să trăiesc după Cuvânt,
Mulțumesc pentru ardoarea Duhului Sfânt ce lucrează,
Ajuta-mă cât voi mai fi, să te laud viața 'ntreagă!

Amin
Vulcan, 22 Mai 2014 
Am primit această poezie de la Domnul stând pe genunchi în rugăciune, fie ca aceste versuri să vă aducă lumină, încurajare și ridicare! Dumnezeu să ne umple cu Duhul Sfânt și să ne ajute să îi fim plăcuți Lui în toate! AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu