Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 9 mai 2014

Poezie - Deschide Doamne Cerul, și dă-mi iar Voioșie!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 09/05/2014
Când sufletu-mi suspină, Isuse Te-aștept!
Să-mi dai iarași lumină, și să mă strângi la piept!
Când inima îmi bate, cerșindu-Ți mila Ta,
Te chem să vi la mine, să-mi dai dragostea Ta.

Când ochii-mi curg șiroaie cu lacrimi și suspine,
Te chem să vii la mine să-mi aduci izbăvire!
Dă-mi Binecuvântarea, ce tânjind o aștept,
Și iartă-mi nerăbdarea, azi strânge-mă la piept.

Când duhul îmi e zdrobit, și nu mai am răbdare,
Să vi să lucri Doamne, căci sunt a Ta lucrare!
Te chem, deschide Cerul, si dă-mi iar Voioșie,
Să-Ți cânt Mărire Ție, cu drag și bucurie!

Amin
Vulcan, 09 Mai 2014
Domnul să pună în noi vioiciune Spirituală, să vină Duhul Sfânt să ne învioreze! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu