Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 28 mai 2014

Poezie - Botează-mă cu Foc Isuse!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 28/05/2014
Botează-mă cu Foc, Isuse
Să pot fi viu și înflăcărat,
Să ard aici și în veșnicie,
Pentru Acel ce m-a salvat!

Cer Doamne azi Puterea-Ți Sfântă,
Ce-a coborât peste ai Tăi,
Coboară-Se și peste mine.
Să fiu viu Dumnezeul meu!

Acei ce au fost la Cincizecime,
Au primit Doamne Focul Tău,
Prin darul limbilor Isuse,
Ți-ai proslăvit Numele Tău!

Să-Ți vină Doamne îndurarea,
Botez cu Duh Sfânt și cu Foc,
Să vină astăzi peste mine,
Și peste acei ce sunt ai Tăi!

Și-apoi cu înflăcărare Doamne,
Numai Tu să mă folosești,
Să salvăm suflete pierdute,
Să îi pregătești pentru Cer!

Îmi doresc Doamne înc-o dată,
Să aduci Tu, Trezirea Ta!
Prin Duhul Sfânt care învie,
Pe toți ce sunt morţi spiritual!

Să vină Doamne azi Trezirea,
Ce cu tânjire o aștept,
Tu ști că o cer prin Rugăciune,
Dă-mi-o Isuse, azi! Ți-o cer!!!

Amin
Vulcan 27 Mai 2014
Domnul Isus să ne boteze cu Duhul Sfânt și cu Foc pe noi, pe toți, pe fiecare în parte! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu