Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 25 mai 2014

Poezie - Doamne dă-mi putere astăzi, să trăiesc după Cuvânt!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 23/05/2014
Doamne dă-mi Putere astăzi,
Să trăiesc după Cuvânt!
Bucurându-mă de mila,
Ce-o reverși prin Duhul Sfânt!

Doamne dă-mi Putere astăzi,
Să mă rog cu 'nflăcărare,
Să-Ți aduc Rugăciuni sfinte,
Către Tine Doamne Mare!

Doamne dă-mi Putere astăzi,
Să-Ți aduc Laude Cerești,
Să mă bucur de candoarea
Ce peste mine-o reverși!

Doamne dă-mi Putere astăzi,
Să te laud, să Te cânt,
Să-Ți slăvesc a Ta putere
Ce mi-o dai prin Duhul Sfânt!

Doamne Mare, Laudă Ție!
Îți aduc azi mulțumiri,
Pentru Binecuvântarea
Ce mi-o dăruiești zâmbind!

Amin
Vulcan 22 Mai 2014
Am primit aceste versuri pe genunchi în rugăciune, Îmi doresc ca Domnul Isus Hristos să vă învioreze prin ele și să vă aducă speranță și izbăvire! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu