Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 25 mai 2014

Poezie - Când armata celui rău se 'nalță...

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 22/05/2014
Când armata celui rău se 'nalță
Strig la Tine: ,,Hai la mine Tată!''
Ridică-mă Doamne, înc-o treaptă
Hai să-mi nimicești vrășmașii îndată!
Și dă-mi biruința Ta Cerească!

Când cel rău insuflă îngrozirea,
Te chem Doamne: ,,Hai adă trezirea!''
Ridică din moarte omenirea,
Vindecă-i pe toți cu mântuirea
Arată-le Calea și Lumina!

Când împotrivirea celui rău e mare,
Și nu vrea să lase din strânsoare,
Sufletele ce-s pierdute în vale
Vino și răscumpără-i Tu, Doamne,
Prin Sângele-Ți Sfânt adă iertare!

Când cel rău vrea să mă amăgească,
Nu mă lăsa Doamne, niciodată,
Tu-mi ești Scutul și Tăria Tată
Mă predau doar Ție viața toată,
Azi, mâine, și Veșnicia toată!

Amin
Vulcan 22 Mai 2014 
Fie ca Dumnezeu să binecuvinteze și să încurajeze fiecare suflet care citește această poezie, și să îi dăruiască Trezirea și Vindecarea Spirituală după care tanjim atât de mult! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu