Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 28 mai 2014

Poezie - O, de-ar fi să piară Doamne...

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 28/05/2014
O, de-ar fi să piară Doamne,
Lanțurile celui rău,
Ce mă leagă, mă constrânge,
Să fac voia celui rău...

O de-ar fi să piară Doamne,
Dorința mea de păcat,
Să numai doresc Isuse,
Ce e rău și necurat!

Vin la Tine Sfinte Doamne,
Să te rog să mă sfințești,
Fă să piară de la mine,
Tot ce-i rău și e firesc!

Dă-mi Isuse Tu Armura,
Duhului Tău Sfânt și Viu,
Ce mă ține 'n curăție,
Și mă face tot mai viu!

Revarsă azi peste mine,
Duhul Tău Sfânt din belșug,
Să-Ți fiu dedicat doar Ție,
Și în Cer și pe pământ!

Dă-mi Isuse Revărsarea,
Ce ai dat-o din belșug,
Peste acei la Cincizecime,
Și i-ai făcut martori vii!

Fă-mă și pe mine Doamne,
Martorul Tău credincios,
Și aici și 'n veșnicie,
Să te slujesc cu folos!

Amin
Vulcan, 27 Mai 2014 
Domnul să ne binecuvânteze și să ne umple cu Duhul Sfânt, să putem să îi fim de folos aici pe pământ și în Ceruri! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu