Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 25 mai 2014

Poezie - Copile, vino în Ceruri lasă tot ce-i pământesc!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Incurajare 
Resursa adaugata de AlinHD in 23/05/2014
Doamne luminează-mi Calea, și ajuta-mă să pășesc,
Numai pe Sfânta Ta Cale, doar pe Ea să înaintez!

Pașii mei să ducă-n Ceruri, în Nemărginita Slavă,
Întîlnindu-mă cu Domnul, ce cu ardoare mă cheamă: 

 ,,Copile, vino în Ceruri, lasă traiul pământesc!
   Colo jos în a ta vale, nu gasești Râuri Cerești!
   Nu găsești nici bucuria care tânjești dupa ea,
   Nu găsești nici împlinirea, ce arde-n inima ta!
   De aceea hai la Mine, să traiești cum doresc Eu,
   Lasă-ți planurile tale, oricum ele nu rodesc...
   Și am sa-ți dau Aici avere, ce pe pământ nu găsești,
   Am sa-ți dau si stăpânire, și-am să te fac să zambești!''


Să dea Domnul Sfânt și Veșnic, să ajung în Slava Sa,
Să mă bucur cu toți sfinții, cu Petru, Ioan, Barnaba!

Să-L slujim pe-al nostru Mire, prin laude și Osanale!
Să ne bucurăm în Ceruri lânga Domnul nostru Mare! 

Amin
Vulcan 23.05.2014

   
   
Nu-ți fie teamă copilul Meu drag, Eu voi fi întodeauna cu tine, în orice vreme și la orice pas! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu