Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 28 mai 2014

Poezie - Pune în vasul meu azi, Duhul Sfânt!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 28/05/2014
O, sufletu-mi legat în lanțuri grele,
Tânjește, vrea să fie eliberat,
Coboară aici la noi Doamne 'ntre fiere,
Dezleagă-mi sufletul dintre zăbrele,
Ce m-au legat, m-au prins, m-au îngropat.

Am greșit mult, păcătuisem Doamne,
Ți-am dat la o parte Sfânt Porunca Ta,
N-am ascultat de Vocea ce-mi vorbise:
,,Întoarce-te la Mine, nu pleca!!!''
Dar eu, n-am ascultat de Vocea Ta...

Of, dar plecasem, am fugit de Vocea,
Ce mă 'nvăța, mă ridica, ma frânt,
Am ascultat de șoapta cea perfidă,
Ce m-a condus în temniță, m-a stins...
Acuma strig la Tine: ,,Vino să mă aprinzi!!!"

De-aceea Doamne grea și rea-i povara,
M-apasă, mă afundă între stânci,
Coboară-Te Isuse azi la mine,
Dezleagă-mi sufletul încătușat,
Dă-mi vindecare, iartă al meu păcat!

Mă întorc la Tine, iartă-mi vina mare,
Sfințește-mi vasul ce acum e frânt,
Ridică-l, curățește-l Tu, o Doamne
Dă-i viață, dă-i credință, dă-i iertare!
Și pune-n EL Isuse, Duhul Sfânt!

Fă-mă Isuse Doamne, vas de cinste,
Să port în mine, de acum Chipul Tau,
Să-ți fiu plăcut, și viu Doamne oriunde,
Să răspândesc mireasma Ta  în lume,
Să zică lumea: ,,Este Viu Hristos!''

Amin
Vulcan, 26 Mai 2014 

Dumnezeu să elibereze toate sufletele încătușate de cel rau, și să le daruiasca Viață Veșnică! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu