Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 24 noiembrie 2011

Vrei sa te intorci de la pacatele tale si sa primesti iertare si o noua viata?


Exista o singura cale - cere-I Domnului Isus Hristos sa te salveze.
Biblia spune: ,,...Crede in Domnul Isus si vei fi mantuit'' Fapte 16:31 b

     Aceasta rugaciune poate fi a ta, daca doresti cu adevarat ca Isus Hristos sa fie Domnul si Mantuitorul tau: <<Doamne Isuse, imi pare rau pentru pacatele mele. Eu nu mai doresc sa traiesc asttfel. Iti multumesc ca Tu ai fost pedepsit pe cruce pentru pacatele mele. 
Te rog sa ma ierti de pacat, sa vii in viata mea si sa fii Tu cel care domneste in ea.>>

Daca te increzi in Domnul Isus Hristos poti fi sigur de ceea ce spune Biblia si anume ca: 
...EL ti-a iertat toate pacatele tale.
...EL ti-a dat o viata noua 
...EL a venit sa locuiasca in tine prin Duhul Sau cel Sfant. 

ACUM tu trebuie: 
-Sa citesti si sa implinesti ce spune Biblia. 
-Sa vorbesti cu Dumnezeu in rugaciune in fiecare zi.
-Sa ii ceri iertare lui Dumnezeu cand faci ceva rau.
-Sa vorbesti si altora despre Domnul Isus Hristos.
-Sa te intalnesti cu altii care iL iubesc pe EL.

     Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  -  AlynSperanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu