Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 16 noiembrie 2011

Mangaierea Scripturilor

    
    ,,Si tot ce a fost scris mai inainte, a fost scris pentru invatatura noastra, pentru ca, prin rabdarea si prin mangaierea pe care o dau Scripturile, sa avem o nadejde.'' Romani 15.4




    Asa vorbeste Domnul: Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea! Ieremia 31:3
    Nu te teme de nimic, caci EU te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu. Daca vei trece prin ape, EU voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci EU sunt Domnul Dumnezeul tau... Mantuitorul tau Isaia 43:3.
     Dumnezeu cel vesnic, Domnul a facut marginile pamantului... El da tarie celui obosit si mareste puterea celui ce cade in lesin... cei ce se incred in Domnul isi innoiesc puterea. Isaia 40:28-31
    Domnul este aproape de cei cu inima infranta si mantuieste pe cei cu duhul zdobit > Psalm 34:18 
    Deci, ce vom zice noi in fata turturor acestor lucruri? 
  Daca Dumnezeu este pentru noi, cine va fi impotriva noastra? El, care n-a crutat nici chiar pe Fiul Sau, ci L-a dat pentru noi toti, cum nu ne va da fara plata, impreuna cu EL, toate lucrurile? Romani 8:31-32.
    Tu m-ai apucat de mana dreapta; ma vei calauzi cu sfatul Tau, apoi ma vei primi in slava Psalmul 73:23-24 


     Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  -  AlynSperanta 


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu