Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 22 noiembrie 2011

Cantare - Iarta-ma Dumnezeul meu.




Cor:     (: Iarta-ma, :) (x3)
              Dumnezeul meu.



1. (: Pentru gandul nesfintit,
    Pentru patima-n privit
    Pentru vorba fara har, 
    Doamne, iarta-ma Tu iar! :)


2. (: Pentru timpul meu trecut
    Fara rodul ce l-ai vrut,
    Fara dragoste si jar, 
    Doamne, iarta-ma Tu iar! :)


3. (: Pentru felul meu firesc 
    Printre oameni cand pasesc, 
    Pentru traiu-mi in zadar, 
    Doamne, iarta-ma Tu iar! :)


4. (: Pentru nevegherea mea
    De-a ramane-n voia Ta, 
    Pentru tot ce-a fost murdar, 
    Doamne, iarta-ma Tu iar! :)


5. (: Doar iertarea ce mi-o dai
    Imi pastreaza-al pacii rai
    Si ma zboara iar si iar, 
    Doamne, in vesnicu-Ti hotar! :)
      
                                    Amin !


    Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com  -  AlynSperanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu