Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 24 noiembrie 2011

Cu o mana ce tremura, poti primi un ban de aur!


     Sa ne inchipuim , iubite cititor, ca cineva ti-a facut un mare rau. Daca l-ai da pe mana autoritatilor, ar ajunge la inchisoare. Ti-e mila insa de el, il chemi si-i spui: ,,Te-am iertat de tot raul pe care mi l-ai facut''. Dar el, in loc sa se arate bucuros si recunoscator, zice cu nepasare: ,,Nu pot sa ma hotarasc sa iau iertarea''. Ce-ai zice despre un astfel de om? Nu e asa ca ti s-ar parea un om ciudat? 
     Eu bine, tot atat de ciudat esti si tu daca acum, cand Dumnezeu iti intinde iertarea pentru toate pacatele tale, stai nepasator si zici: ,,Nu pot sa ma hotarasc''.
     Altii spun: ,,M-as hotari sa urmez pe Domnul Isus, daca as avea mai multa credinta''. Asa a venit odata la mine un om si mi-a zis: ,,Eu as vrea sa ma intorc la Dumnezeu, insa credinta mea este slaba''. La aceasta i-am raspuns: ,,Crede cu credinta pe care o ai, oricat de slaba este ea; caci si cu o mana care tremura poti sa primesti un ban de aur''. El a indraznit dupa aceea si, prin credinta pe care o avea, a luat iertarea. Intr-adevar, nu este vorba cat de mare este credinta ta, ci cat de mare este pentru tine Mantuitorul tau. In masura in care iL vei cunoaste mai bine, iL vei pretui mai mult si vei fi gata sa-L asculti,  -  in aceeasi masura si credinta ta va creste. :) 


    Sursa - http://CeAlegi.BlogSpot.Com - AlynSperanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu