Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 14 noiembrie 2011

Pa calea ingusta...


Calea ingusta nu-i o cale usoara. Pe calea ingusta trebuie sa fi convins suta la suta ca merita sa mergi, ca sa nu te intorci din drum. Pe calea ingusta o sa faci nenumarate popasuri in care sa iti lingi ranile, sa te asiguri ca mai poti respira, sa te asiguri ca mai ai inima, sa te asiguri ca mai ai capul intreg; pe calea ingusta e imposibil de mers de unul singur desi de unul singur trebuie sa mergi, e absolut necesar stalpul de foc in fata noaptea si stalpul de nor ziua, Duhul Sfant trebuie sa fie cu tine, altfel esti terminat. Doar calauzirea si insufletirea Lui, credinta in promisiunile lui Dumnezeu te poate face sa duci drumul la capat, pentru ca in rest totul iti va sta impotriva.
“In lume veti avea necazuri dar indrazniti, mergeti pe cale, pe calea ingusta, pentru ca Eu am biruit. In lume veti avea impotriviri, atacuri din partea celui rau, veti fi loviti, denigrati, mintiti, abandonati, intelesi gresit, chiar de cei care ar trebui sa va inteleaga, dar indrazniti, nu conteaza de cate ori veti simti ca omeneste nu mai exista nici o solutie, indrazinti pentru ca Eu am biruit.”   V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea” Ioan 16:33
Pe calea ingusta “Impotriviti-va diavolului si el va fugi de la voi. Iacov 4:7
Pe calea ingusta “Cu Tine doboram pe vrajmasii nostri, cu Numele Tau zdrobim pe potrivnicii nostri. Caci nu in arcul meu ma incred, nu sabia mea ma va scapa; ci Tu ne izbavesti de vrajmasii nostri “ Ps 44: 5-7
Pe calea ingusta “Vei fi intarita prin neprihanire. Izgoneste nelinistea, caci n-ai nimic de temut, si spaima, caci nu se va apropia de tine. Daca se urzesc uneltiri, nu vin de la Mine; oricine se va uni impotriva ta va cadea sub puterea ta. Orice arma faurita impotriva ta va fi fara putere; si pe orice limba care se va ridica la judecata impotriva ta o vei osandi. Aceasta este mostenirea robilor Domnului, asa este mantuirea care le vine de la Mine, zice Domnul.” Isaia 54: 14-17
Pe calea ingusta: “Domnul te va calauzi neincetat, iti va satura sufletul chiar in locuri fara apa si va da din nou putere madularelor tale; vei fi ca o gradina bine udata, ca un izvor ale carui ape nu seaca.” Isaia 58:11
Pe calea ingusta “Eu voi merge inaintea ta, voi netezi drumurile muntoase, voi sfarama usile de arama si voi rupe zavoarele de fier. Iti voi da vistierii ascunse, bogatii ingropate, ca sa stii ca Eu sunt Domnul care te chem pe nume, Dumnezeul lui Israel. Din dragoste pentru robul Meu, Iacov, si pentru Israel, alesul Meu, te-am chemat pe nume, ti-am vorbit cu bunavointa, inainte ca tu sa Ma cunosti. Eu sunt Domnul, si nu mai este altul, afara de Mine nu este Dumnezeu. Eu te-am incins, inainte ca tu sa Ma cunosti. Ca sa se stie, de la rasaritul soarelui pana la apusul soarelui, ca afara de Mine nu este Dumnezeu: Eu sunt Domnul, si nu este altul.” Isaia 45:2-6
Pe calea ingusta “Nu te teme de nimic, caci Eu te izbavesc, te chem pe nume: esti al Meu. Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; si raurile nu te vor ineca; daca vei merge prin foc, nu te va arde, si flacara nu te va aprinde. Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau, Sfantul lui Israel, Mantuitorul tau! Eu dau Egiptul ca pret pentru rascumpararea ta, Etiopia si Saba, in locul tau. De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta. Nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine  Isaia 43:1-5
Si toate acestea doar pe calea ingusta, pentru ca odata facut pasul in afara caii inguste, diavolul va avea grija sa fure, sa distruga si sa ucida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu