Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 22 septembrie 2015

Lidia Neagoe - Misiune în jud.Dolj - Vineri - 18.09.2015



























Lidia Neagoe zicea: 
   Tu când ai trimis înregistrarea cu rugăciunea pe whatsapp, eu deja mă rugasem. Iar după ce am ascultat jumătate din rugăciunea ce ai făcut-o pentru mine, iar m-am pus pe genunchi, am fost adânc atinsă în inima mea când ai spus în rugăciune: Doamne lucrează chiar acum, atinge-te chiar acum… și atunci am să mă rog așa cu un har și am vorbit așa de frumos cu Dumnezeu în limbi. 
După ce m-am rugat am mers la Debora și Sefora și le-am propus să mergem cu pliante MSP -(Misiunea Alege Astăzi - Oradea) pe străzi și să împărțim la oameni, așa de drag le-a fost, au zis: 
,,Da! Hai să mergem! Am mers pe la ora 15:00 aproximativ, cineva ne-a descurajat zicând: ,,Ce mă Lidia, unde vă duceți acum pe căldura asta că vă vine rău de la soare..''

Eu am răspuns: Da? Noi nici prin soare nu putem să mergem să lucrăm pentru EL? Când EL o fost batjocorit prin soare și furtună… vream să mă înțeleagă.
Am dat cool la sat, am ajuns până la ieșire din sat… Am împărțit la câteva persoane… și personal și la poartă, în cutia poștală… Unii când ne-au văzut că am pus în porți, au venit și le-au luat. Un om stătea și parcă ne aștepta, stătea și se uita pe stradă… și sora mea mică i-a dat și i-a spus:
 ,,Un mesaj din partea Domnului!'' și el o fost bucuros că nu avea ce să citească. 

O femeie tot așa, stătea și se uita pe drum cine trece, și i-am dat și ei, și ea s-a bucurat, că noi de la 5-6 metri auzeam cum citea cu voce tare mesajul din pliante. Apoi am dat și la alte persoane care sau bucurat! Dar mai multă bucurie ca și ei am avut noi! 

Apoi mergeam pe o străduță, de acolo se vedea un lac… și strada era mai pustie și cu căței care latră :)) dar am zis: Ce ne facem daca ne ies câinii în față?
Ah! Hai să ne întoarcem… ne întorsesem 2-3 pași și după am stat pe loc și am zis: NU! 
Noi mergem înainte… atâta timp cât Dumnezeu a fost cu noi până acum, va fi cu noi și în continuare! 

Am mere din nou înainte… a fost așa de minunat! Decât o pisicuță era în drum, nici-un cățel n-a fost… mie nu mie frică de câinii, dar la cele mici le este… eu mă rog să le închidă Dumnezeu gura ca și la lei… Totul s-a sfârșit cu bine, totul a fost frumos! 
Lăudat să fie Domnul pentru tot! 

A, și după noi îi făceam în ciudă la satana că am câștigat cu Dumnezeu!!! Aleluia! 


Cu dragoste în slujba Domnului Isus Hristos - Misiunea Alege Astăzi - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu