Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 14 septembrie 2015

Alin Turcu - Misiune în Vulcan jud.HD - Joi 10.09.2015


      În ziua aceasta Dumnezeu a lucrat în chip minunat, chiar dacă afară picura și nu erau prea mulți oamenii cărora să le dăm tractate cu mesaje creștine, versete și rugăciuni specifice de a-L primi pe Domnul Isus Hristos ca Domn și Mântuitor în inima cititorului, am mers cu ajutorul Domnului la ușile oamenilor în blocuri, am urcat 8 etaje, 9 în unele blocuri dar s-a meritat, fiindcă Dumnezeu ne-a făcut surprize plăcute în lucrarea aceasta! 
            Slăvit să fie NUMELE LUI în Cer și pe pământ! 

  Am să vă spun una din ele! Într-un bloc F2 un om de la ultimul etaj era pe scară în timp ce puneam tractate în ușile oamenilor și ne-a întrebat: 
      Ce sunt alea ce le băgați în uși la oameni? 
  eu am răspuns: Sunt pliante creștine cu mesaje despre Dumnezeu
  el a zis: Este bine ce faceți, să știți că un bob din tot mesajul acesta poate să încolțească în inima oamenilor. (Nu mă așteptam la răspunsul acesta de la un om necreștin.)
  eu i-am zis: Dacă ziceți așa, înseamnă că dvs cunoașteți despre Dumnezeu!
  el a zis: De la ce biserică sunteți? 
  eu i-am zis: Nu contează biserica, noi îi chemăm pe oameni mai întăi la Domnul Isus Hristos... apoi la biserica.
  el a zis: Ziceți de la ce biserică.
  eu i-am zis: De la biserica penticostală.
  el a răspuns: Și mama mea a fost penticostală..
  eu i-am zis: Credcă mama dvs s-a rugat mult pentru dvs ca să vă pocăiți… 
  el a zis: Da… Mama mea s-a rugat mult pentru mine. 
  eu i-am zis: Atunci trebuie să vă întoarceți la Dumnezeu!
  el a zis: Așa este! ...

Apoi ne-a întrebat unde este biserica i-am explicat zona unde este biserica și a zis ca el o mai fost la noi la penticostali, știe unde avem biserica. L-am chemat să mai vină că Dumnezeu îi poate schimba viața într-un chip minunat! A zis că va mai veni. Fie ca Dumnezeu să lucreze la inima lui și să se întoarcă cu adevărat la Dumnezeu, rugați-vă și voi pentru acest suflet ca Dumnezeu să îl răscumpere pentru gloria LUI, să facă Dumnezeu din el un copil al Său și un slujitor pentru gloria LUI. Amin. 


În ziua aceasta am împărțit cu ajutorul lui Dumnezeu aproximativ 700 de tractate creștine de la Misiunea Slujirii Prietenilor - Oradea, doar prin Harul lui Dumnezeu!!!







Într-o zi Dumnezeu ți-a vorbit și ție despre Jertfa Domnului Isus Hristos de la Golgota, te-a salvat și pe tine, prin slujitorii LUI, tu ce faci pentru EL? Vreau să îți spun Mântuirea este CADOU - a plătit Domnul Isus Hristos pentru ea, și o primești prin CREDINȚĂ în EL însă răsplata este prin fapte. 

Vorbește oamenilor despre Dumnezeu, fă ceva pentru cei din jurul tău, numai fi nepăsător, spune și altora despre ISUS HRISTOS! Începe, dute la usile lor, spune-le despre cum Dumnezeu a schimbat viața ta, eu însumi am mărturisit la foarte mulți oameni cum Dumnezeu mi-a schimbat viața, în toate modurile, personal fata în fața, prin telefon, prin internet, prin orice posibilitate și vreau să vă spun pentru gloria lui Dumnezeu unii oameni s-au întors la Dumnezeu și au devenit slujitorii LUI! 

De aceea te încurajez să începi și tu să Î-L Slujești pe Domnul Domnilor - ISUS HRISTOS pentru că EL a făcut atâtea pentru tine, ți-a dat sănătate, ți-a ascultat rugăciunile, ți-a făcut atâta bine, te-a vindecat când ai fost bolnav/ă, iar tu? Fă ceva pentru EL - pentru Împărăția Cerurilor! 

Dacă ai nevoie de tractate creștine și vrei să faci parte din echipa Misiunii Alege Astăzi scrie-ne un email: AlinHD@yahoo.ro  
   Dumnezeu să te binecuvânteze și să facă din tine un slujitor devotat pentru Gloria LUI! Amin.

Cu dragoste în Slujba Domnului Isus Hristos 
Alin Turcu

Un comentariu:

  1. Mă bucur din toată inima pentru lucrarea pe care o faceți în numele Domnului. El să va ajute pe mai departe,să va întărească și sa va binecuvinteze. Lăudat fie Domnul in veci de veci!

    RăspundețiȘtergere