Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

sâmbătă, 5 septembrie 2015

Alyn Turcu - tu ești copilul lui ISUS


Versuri: 

Atunci când rătăceai pe căi întunecate
Tu pace nu găseai, erai pierdut în noapte
Dar Isus s-a aplecat spre tine și ți-a spus:
/: Pentru tine-am dat tot și e de-ajuns! :/x2

Refren:
Tu ești copilul lui Isus 
Pentru tine a murit, mi-a spus,
/ El te iubește așa cum ești 
Cu EL mereu poți să zâmbești 
Tu ești copilul lui Isus /x2


Acum EL te-a gasit urmeaza-L neîncetat
Fi foarte fericit, tu ești răscumpărat 
Nu mai privi n-apoi la tot ce ai lăsat
/: Prin Sângele lui Isus ești curat /x2

Refren:
Tu ești copilul lui Isus 
Pentru tine a murit, mi-a spus,
/ El te iubește așa cum ești 
Cu EL mereu poți să zâmbești 
Tu ești copilul lui Isus /x2

Mi-e scump sufletul tău valoarea lui e mare
Isus a coborât să scape din pierzare
Pe cruce-n golgota și-a dat a Sa viață
Ascultă-L doar pe EL, mereu te-nvață! 

Refren:
Tu ești copilul lui Isus 
Pentru tine a murit, mi-a spus,
/ El te iubește așa cum ești 
Cu EL mereu poți să zâmbești 
Tu ești copilul lui Isus /x2

Amin (03 Septembrie 2015)


Mulțumesc lui Dumnezeu pentru versuri și melodie și tuturor celor care s-au rugat pentru ca această cântare să fie lansată. Dumnezeu să vă binecuvânteze! 

Doresc ca această cântare să fie pentru toți cei ce o vor asculta balsam pe rană, încurajare în deznădejde și o lumină în întuneric. 
Dumnezeu să lucreze prin Duhul Sfânt și să ridice sufletele prin ea. AMIN. 

Cu dragoste în Slujba Domnului Isus Hristos 
Alin Turcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu