Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 4 septembrie 2015

Doamne trezește-ne din nou prin Duhul Sfânt!



Tânjesc după Dumnezeu, după o trezire adevarată așa m-am scârbit de toate trezirile emoționale false date de firea pământească, de sunete si extaze firești care distrează firea. Doamne vreau cu adevărat TREZIREA DUHULUI SFÂNT, tânjesc să trăiesc o trezire adevărată a Duhului Sfânt, Doamne te rog începe cu mine, trezește-mă prin Duhul Sfânt vreau să fiu viu și în clocot pentru TINE! 

Am dormit destul, ne-am legănat și am fost legănați și de alții în somnul morții spirituale, în rutină și întuneric spiritual, dar Doamne aprinde LUMINA TA în viața mea, fă să piară întunericul spiritual din viața mea, începe o TREZIRE, o DEȘTEPTARE ADEVĂRATĂ creată și dată de DUHUL SFÂNT! 

TE ROG DOAMNE DUMNEZEULE VIU și SFÂNT începe O TREZIRE SPIRITUALĂ așa cum nu a fost niciodată în țara aceasta în Romania, începe Doamne și începe cu mine, dă-mi un duh de rugăciune aprins, vreau să fiu în clocot pentru TINE, umple-mi vasul cu Duhul Sfânt și ajută-mă să fac voia TA în fiecare zi. Mă predau cu totul ȚIE, ia-mă în stăpânirea TA. 

M-am scârbit de programe și forme de evlavie, vreau pocăință adevărată, îL vreau pe Duhul Sfânt, te vreau pe TINE ISUSE HRISTOASE, numai vreau să văd cum se bucură satana de programele noastre creștine fară viață, fără Duhul Sfânt, fără UNGEREA DUHULUI SFÂNT. 
Fă ceva și adu Trezirea Duhului Sfânt în viața mea, umple-mă cu Duhul Sfânt și fă-mă viu spiritual pentru GLORIA TA, pentru SLAVA TA, pentru ca TU să fi înălțat și glorificat. ALELUIA! 

În NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS MĂ ÎNCHIN ȘI CER TOATE ACESTEA DE LA TINE DUMNEZEULE! AMIN. AMIN. AMIN. 

Cu drag fiul Tău - Alin Turcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu