Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 4 aprilie 2013

Parte din Viata mea - de AlynLPT - Marti 02.04.2013


   Vreau sa incep sa scriu de 
     Duminica 31.03.2013 


  Am fost dimineata la Biserica la noi, si Dumnezeu a trimis un slujitor de al Lui tocmai din Austria ca sa predice despre Trezire Spirituala! Dumnezeu a vorbit prin omul acesta despre Trezire! Apoi am venit acasa si am inceput sa ma rog, sa plang inaintea lui Dumnezeu eram sfaramat in inima mea din cauza loviturilor, atacurilor si impotrivirilor vrasmasului... si l-am rugat pe Dumnezeu sa imi vorbeasca pentru ca am nevoie de EL chear de s-ar termina toate orice ar fi vreau ca EL sa imi vorbeasca! Vreau sa imi vorbeasca! AMIN!
  Si m-a sunat fratele Anghel B. si a inceput sa imi povesteasca cum Dumnezeu lucreaza cu semne si minuni in viata celor din jurul lui... chear in ziua aceea eu plangeam si nu ziceam nimic, ascultam si tanjeam dupa mai mult, imi povestea despre vindecari, eliberari, lucrarile minunate care numai Dumnezeu le poate face.. si ardea focul in mine de bucurie si tanjeam si eu dupa mai mult cu Dumnezeu! 
   
   Apoi m-am pus sa ma odihnesc putin(am zis macar 1 ora sa ma odihnesc ca nu dormisem toata noaptea si eram frant) si Dumnezeu a inceput sa imi vorbeasca prin vise si descoperiri si am vazut in viziune pe o sora Dana Proroc din cluj si mi-a zis in vis, ca Dumnezeu imi va vorbi, si Dumnezeu nu il lasa pe robul sau... cand m-am trezit am ramas surprins ca Dumnezeu ma considera robul Lui... eu... pierdutul...  si in seara aceleasi zile am vorbit la telefon cu sora Dana Proroc din Cluj si Dumnezeu mi-a vorbit prin ea, cum nici nu ma asteptam, Dumnezeu mi-a vorbit prin ea parte din viata mea... a fost o Minune! Mi-a zis ce i-a vorbit Dumnezeu pentru mine si Domnul mi-a descoperit prin ce am trecut in realitate si unde am gresit si ce trabuia sa fac... si m-am bucurat ca Domnul e bun si milos, nu este ca si omul, care este schimbator si trecator... Glorie lui Dumnezeu! 
   Minunea mare este ca s-a implinit visele ce le-am avut in ziua asta (Duminica).
 In cateva randuri mai jos am sa va povestesc cum s-a implinit ce mi-a zis Domnul >Duminica> si ceea ce mi-a aratat si mi-a zis Domnul in ziua asta s-a implinit >Marti> 

 > Toata viata mea de cand m-am pocait mi-am dorit sa il experimentez pe Dumnezeu altfel, nu doar prin Biblie, vreau si imi doresc mai mult cum zice cantarea ,,Sa te cunosc as vrea mai mult... In fiecare zi mai mult...  mi-am dorit vedenii si Dumnezeu a implinit asta, si mi-am dorit cel mai si cel mai mult ca Dumnezeu sa imi vorbeasca prin Vocea Lui dar nu doar la nivelul gandului, tanjeam sa pot sa ii aud vocea Lui tare si clar si sa pot sa vorbesc cu EL ca si cum vorbesc cu un om... sa facem lucruri impreuna, sa povestim ca si cum povestesti cu cel mai bun prieten al tau... si azi s-a implinit dorinta asta care nu ma asteptam sa se implineasca in viata mea, cel putin cat timp sunt pe pamant in trupul acesta de carne. 

  Marti 02.04.2013 - Vocea lui Dumnezeu! Aleluia! 

Aseara dupa ce am facut lista cu cele 90 de suflete pentru care sa ne Rugam azi (Marti) si sa Postim... am zis Doamne eu is mai rau ca aceste suflete, nu sunt mai bun ca si ei, sunt mai rau, dar totul pun in Mana Ta, totul pun la picioarele Tale... Multe lovituri iau in ultima perioada de la satana si planurile lui vad ca racneste la mine si incearca din rasputeri sa ma insele sa ma amageasca si sa ma bage in tot felul de curse ca sa strice slujirea care o fac inaintea Domnului, dar satana e un invins, un inselator, care racneste si cauta pe cine sa inghita, el numai are colti ca i-au fost luati si nici gheare ca i-au fost taiate... doar racneste si cauta pe cine sa inghita... Isus Hristos a biruit, EL este invingatorul! AMIN! Isus Hristos este Atotputernic, Isus Hristos are toata autoritatea in cer si pe pamant! Isus Hristos face ce vrea si cand vrea si cu cine vrea! Laudat sa fie Domnul! zi si tu Aleluia Domnului! Hai sa il laudam pe Dumnezeu si lucrarile Lui, sa laudam puterea lui Dumnezeu si lucrarile Lui! Glorie Lui Dumnezeu care m-a mantuit si ma salvat! Aleluia! 

   Aseara dupa ce m-am rugat m-am pus sa dorm, si spre dimineata astazi (Marti) Dumnezeu mi-a vorbit prin vise si descoperiri si s-a coborat ca si un nor peste mine si din el se auzea o Voce, o Voce care nu era de om, o Voce care avea atata autoritate si putere in ea se auzea ca si cum parca tuna din cer, putea sa sfarame totul in orice clipa, putea sa intoarca tot pe dos, dar in acelas timp avea o blandete, si o dragoste de Tata, o iubire si o sensibilitate incat patrundea tot... aceasta Voce este Vocea lui Dumnezeu astazi a fost prima oara in viata mea cand am auzit o asemenea Voce si m-a minunat, m-a luminat, m-a schimbat vocea aceea, e tot ce poti sa auzi mai scump vreodata e tot ce imi doresc... Doamne mai vreau sa vi sa imi vorbesti in felul acesta! Si Dumnezeu a stat de vorba cu mine si mi-a zis sa ma ridic! ,,Ridica-te!'' Mare-i Dumnezeu mi-am dat seama ca Dumnezeu ma iubeste si EL ma sprijineste, EL ma va sprijini, EL va fi Scut si Pavaza, EL ma apara si EL imi este ajutor!  Marire lui Dumnezeu, Glorie Lui Dumnezeu! Mare-i Dumnezeu! 

 Marturie Vie! 

Marti 02.Aprilie.2013 Dupa ce m-am trezit m-am minunat si analizam tot ce mi s-a intamplat si nu aveam cuvinte... eram si sunt uimit... trec prin niste experiente ce ma uimesc, pur si simplu nu am cuvinte! Tot ce face Dumnezeu e MINUNAT nu mai este nimic de adaugat la Lucrarea Lui! 

-In cursul zilei de Marti... am vorbit cu o persoana la telefon si vrasmasul prin persoana respectiva a incercat sa ma atace, sa ma agate, sa ma tulbure... (cu vorbe de genul ca lucrarea ce o facem nu e de la Domnul, si vorbe deastea) 
 TOT CE NU ZIDESTE DARAMA! satana e cel ce darama! Dumnezeu cand taie ceva tot EL leaga inapoi, Dumnezeu face rana, Dumnezeu o vindeca! Dar cu ajutorul lui Dumnezeu pot dinstinge care e vocea Lui Dumnezeu si care e vocea satanei, cand Domnul ma mustra si vrea sa ma smeresc, inteleg asta! si cand cel rau vrea sa ma darame sa nu mai fiu instare sa ma rog si sa numai tin post, inteleg asta!
 Dumnezeu este Minunat, El nu se compara cu omul! Dumnezeu e Cel mai Tare! 

M-am luptat ca sa ii explic ca Dumnezeu mi-a vorbit si ca aceasta este lucrarea Lui >>NU II A MEA<< si nu ma indoiesc de lucrarea asta, nu e ca asa am eu chef si e Lucrarea Lui Dumnezeu, EL o tine, e al Lui si Lucrarea poate merge cu sau fara mine! 
 In final am ajuns cu persoana aceasta la un punct si am zis uite, nu ca ma indoiesc de lucrarea asta ca oricum stiu sigur ca e lucrarea Domnului, uite ce voi face, am sa ma pun pe genunchi, am sa ma rog si am sa ii zic lui Dumnezeu: Doamne te rog vino si mai vorbeste-mi odata, daca este Voia Ta sa continuam lucrarea aceasta! Te rog vino si mai stai odata de vorba cu mine, te rog Doamne, te rog! Doamne vorbeste si lucreaza, nu ca ma indoiesc eu, ci sa fie de marturie! 
si apoi voi suna un proroc al lui Dumnezeu ca Domnul sa imi vorbeasca si sa imi spuna voia Lui! i-am mai zis: Doamne daca Tu vrei sa inchidem lucrarea asta, vreau sa se darame azi tot, chear daca voia mea e alta, dar daca Tu vrei ca sa continue tine Tu aceasta lucrare prin Puterea Duhului Tau Cel Sfant si ajuta-ne sa mergem inainte! Amin! 
     Apoi am terminat convorbirea cu persoana aceasta... si am facut cum am zis.

   M-am pus pe genunchi si am inceput sa ma rog, Doamne te rog mai vorbeste-mi odata, uite ce am patit azi Doamne... m-a sunat... si mi-a zis asta si asta... Doamne vino in ajutorul meu, te rog vino si vorbeste-mi! Nu ca merit ca eu nu merit nimic de la tine, merit sa mi se umple fata de rusine, nu am nici un merit inaintea Ta, te rog iarta-ma si ai mila de mine, pentru Numele Domnului Isus vorbeste-mi inca o data si spune-mi ce sa fac cu aceste impotriviri ce mi se intampla simt ca sunt mari si nu reusesc prin puterea mea sa le fac fata...

   Apoi am sunat pe un frate Proroc David din Cluj care nici macar nu stie despre lucrarea noastra, si cu care nu am mai vorbit un timp pot sa zic de luni de zile, dar stiu ca este omul lui Dumnezeu si ce zice Domnul prin el e Da si Amin! si am primit calauzirea din partea Domnului ca sa il sun pe el... L-am sunat si i-am zis: ,,Pacea Domnului frate David, am o cauza inaintea lui Dumnezeu si am nevoie de un raspuns din partea lui Dumnezeu se poate sa faceti o rugaciune pentru mine ca Dumnezeu sa imi vorbeasca, va rog frumos?'' si el mi-a zis da frate, suna-ma peste jumatate de ora ca eu am sa ma rog pentru tine si daca Domnul va vorbi iti voi spune! 

   Apoi m-am rugat in continuare, ca Dumnezeu sa aibe mila de mine si sa imi vorbeasca, ca sa nu ma lase sa ratacesc pe Calea Lui, ca sa imi de-a un raspuns clar si sa ma ajute sa il inteleg, sa ma ajute sa fac Voia Lui, si daca aceasta lucrare nu e dupa Voia Lui sa se darame astazi, dar daca e Voia Lui sa continuam, sa vina in ajutorul meu, si sa imi vorbeasca si sa tina EL aceasta Lucrare.
  Dupa jumatate de ora l-am sunat pe fratele David din nou si mi-a zis: 

   ,,Frate Aline atata mi s-a dat din partea Domnului, sa fi in continuare sincer, sa te apropii mai mult de Dumnezeu ca Dumnezeu este Cel care va da la o parte niste impotriviri va lucra si intr-o parte si in alta si Mana Domnului si-o va intinde acolo unde l-ai chemat si EL va rezolva problema, numai sa fi cu inima sincera si sa te caiesti ca Domnul sa poata sa te ridice la momentul potrivit si sa deie la o parte impotrivirile care se vad. Domnul vrea sa te sprijineasca, dar sunt impotriviri la lucrarea asta, Domnul vrea sa lucreze si vrea sa de-a impotrivirile la o parte si Domnul iti va arata un semn. ATUNCI CAND VEI PRIMI SEMNUL VEI AVEA INIMA DESCHISA SI VEI PUTEA FACE! II PLANUL DOMNULUI SA LUCREZE!''

 ACEASTA LUCRARE A FOST FIXA SI EXACTA IN EA MI S-A SPUS EXACT CE MI S-A INTAMPLAT ASTAZI CU PAULA N. DIN BUCURESTI SI ACEST FRATE NU A STIUT NIMIC, NIMIC, NU I-AM POVESTIT NIMIC! 
  
  Am sunat apoi persoana si i-am pus sa asculte lucrarea... apoi a zis printre altele, ca nu va mai fi impotriva! Domnul sa faca lucrarea cum vrea EL... 
   Dumnezeu schimba oamenii, si gandurile lor, si orice impotrivire Dumnezeu o darama! Aleluia! Marire lui Dumnezeu!  
                                               

Intrebare De ce am scris pe site aceste lucruri ce mi se intampla in viata mea? 

SA FIE O MARTURIE VIE PENTRU CEI CARE SE IMPOTRIVESC LUCRARII LUI DUMNEZEU!

 Vladimir Pustan cand l-am sunat si i-am zis de lucrarea ce vrem sa o incepem pentru cei nemantuiti m-a incurajat si mi-a zis sa o incepem, altii la fel...  
  Dumnezeu e taria mea, Dumnezeu este de partea noastra! Marire Lui Dumnezeu! 

TOTI aceia care se vor impotrivi Lucrarilor lui Dumnezeu oricare ar fi ea vor ramane de rusine si infruntati, Dumnezeu lucreaza cum vrea EL si cum doreste EL nu cum vreau eu, ci cum vrea EL asa lucreaza Dumnezeu si prin cine vrea EL! 
  Daca sunt in lucrarea asta este o minune! dar Dumnezeu poate sa faca orice lucrare si fara mine, faptul ca sunt in ea este o bucurie! Marire lui Dumnezeu! 
  MA BUCUR CU DUMNEZEU! DUMNEZEU E TARIA MEA! ALELUIA! 

Ziua aceasta a fost MINUNATA chear daca au fost si lupte si infruntari cu vrasmasul, dar Intodeauna Isus Hristos este Biruitor! AMIN! 
  Marti - Dumnezeu mi-a vorbit de 3 ori.. nu ma asteptam la aceasta... 
Prin Descoperirea cu Vocea lui Dumnezeu, prin fratele proroc David, si printr-o sora care m-a sunat seara si a zis ca a avut o descoperire prin vise din partea Domnului pentru mine, si Dumnezeu prin ea mi-a descoperit planul vrasmasului! 
M-am rugat si am stat inaintea Domnului, si Cred ca Dumnezeu a daramat planul vrasmasului si m-a scos din cursa pe care mi-a intinso! Dumnezeu e Minunat! 
 Orice ar fi in viata mea cand stau langa Domnul Isus Hristos, orice cursa mi-ar fi intinsa de vrasmas, am Biruinta in Numele Lui Isus Hristos! Intotdeauna Dumnezeu imi da Biruinta si doar EL ma tine in Mana Lui! De nu ar fi Dumnezeu de partea noastra... am fi ca praful luat de vant...'' 



       Alin - Misiunea Alege Astazi www.CeAlegi.BlogSpot.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu