Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 25 aprilie 2013

Parte din Viata mea - de AlynLPT

Luni 22.04.2013 - Marti 23.04.2013

Dumnezeu lucreaza chear daca noi uneori nu ne dam seama... de multe ori ne asteptam ca azi sa ne rugam pentru sufletele nemantuite si maine sa fie mantuite... daca maine nu sunt mantuite incepem sa cartim: ,,da, vezi ca Dumnezeu nu ma asculta, EL asculta numai pe altii... pe mine nu...'' si cu asta il intristam pe Domnul... de multe ori chear si eu am cartit spunand: ,,chear ca ma rog degeaba... nu se intampla nimic...'' asta e planul satanei te aduce in starea in care sa zici ,,degeaba ma rog'' deci nu te mai ruga... asta e o mare inselaciune a satanei, dar sa nu ii ascultam vocea! Noi sa ne incredem in Domnul Isus Hristos! AMIN! 

Cand te rogi pentru cei nemantuiti gandeste-te la agricultura de exemplu: 
,,Daca astazi pui samanta in pamant, nu te astepta ca maine sa creasca si sa aduca si rod'' 
Intai pui samanta... apoi o uzi, o sapi, smulgi buruienile, si ea va creste... la fel face si Dumnezeu cu sufletele pierdute, le uda, le sapa, si apoi ele cresc IN CREDINTA! Aleluia! 

Vreau sa marturisesc ca Dumnezeu e Cel mai Tare! 
  In saptamana asta Dumnezeu mi-a descoperit lucrarea Lui cum EL lucreaza si isi proslaveste NUMELE! 
   Cu cateva zile in urma eu impreuna cu sufletele din grupul Misiunea Alege Astazi ne-am Rugat si am Postit pentru cei nemantuiti si vreau sa va zic ce a facut Dumnezeu. 
  In grupul nostru avem si o sora in varsta Gabriela I. care umbla la biserica de unde sunt si eu, si sora aceasta este casatorita si are 2 copii, din copiii ei are un baiat de aproximativ 16-17 ani, si pe baiatul acesta il aducea cu greu la biserica, mai mult cu japca... trabuia sa ii promita ceva sau sa faca ceva pentru el ca sa vina la biserica... si, chear si atunci cand venea ,,parca venea tot degeaba'' pe lista noastra pentru cei nemantuiti a fost pus si el si Dumnezeu a facut o Minune in familia aceasta... dupa ce am Postit si ne-am rugat pentru el Dumnezeu i-a atins inima, sa vedeti acum cum merge la biserica fara sa il mai trimita nimeni, s-a implicat in biserica, s-a imprietenit cu tinerii, si merge la biserica asa cum nu a facuto niciodata...(de mai multe ori pe saptamana) si acum ii povesteste mame-i lui ce se intampla in biserica si cum lucreaza Dumnezeu! 
   Aceasta este o marturie vie, cum Dumnezeu lucreaza si isi proslaveste Numele! 

Urmatoarea marturie e din viata mea, un suflet Vasi F. care si el a fost pus pe lista de Post si Rugaciune la cei nemantuiti, vreau sa va marturisesc ca eu am incercat sa il conving sa se pocaiasca pe omul acesta dar nu am reusit.... am incercat sa il trag si cu japca la biserica dar tot degeaba... fara rezultate... pana acum, in saptamana aceasta s-a intamplat MINUNEA, acum el fiind in Timisoara, ma suna si imi zice: 

Vasi: ,,Aline sa vezi ce s-a intamplat in viata mea...
Alin: ,,Ce s-a intamplat?''
Vasi: ,,Ma am cunoscut un frate pocait, si am inceput sa ma imprietenesc cu el...
Alin: ,,Si? 
Vasi: ,,Si Dumnezeu a lucrat in asa fel incat am mers la biserica duminica trecuta cu el'' 
Alin: ,,No, si cum ti s-a parut?''
Vasi: ,,MINUNAT! Am fost la Biserica Elim in Timisoara si Dumnezeu mi-a vorbit si mie''
Alin: ,,Wow, si ce-ai hotarat?''
Vasi: ,,Vreau sa merg in continuare, am sa merg si Luni, si de acum ca am aflat unde e biserica si vreau sa merg la biserica asta, a fost minunat, si oamenii din biserica sunt deschisi si mi-a placut'' 
Alin: ,,Nu imi vine sa cred ca faci tu asta...''
Vasi: ,,Ba da, sa sti ca Dumnezeu lucreaza si in viata mea, si chear daca numai am pe nimeni, mi-am dat seama ca Dumnezeu este cu mine si numai pe EL il am...
Alin: ,,Asa e, de multe ori noi oamenii chear si pocaitii ne putem dezamagii unii pe altii, dar Dumnezeu este Acela care nu ne dezamageste NICIODATA, si EL nu ne paraseste NICIODATA, numai noi il parasim si il abandonam... dar EL ne iubeste si e cu noi in toate zilele vietii noastre...''

 Aceasta a fost o parte din convorbirea mea cu Vasi... Am ramas fara cuvinte cum Dumnezeu lucreaza in chip MINUNAT! 


M-ai departe Dumnezeu mi-a mai descoperit 5 suflete care au fost pe lista noastra de Post si Rugaciune, si Dumnezeu mi-a descoperit prin vise, mi le-a aratat pe fiecare imparte si mi-a aratat ca EL a inceput sa lucreze la inima lor!'' Nu am cuvinte de Multumire la adresa lui Dumnezeu, cat de Minunat si Mare este EL, chear atunci cand ne asteptam mai putin rasare Lumina Lui si face o lucrare noua si Minunata! Marire Domnului Isus!

Aceste randuri le-am scris pentru intarirea credintei voastre si pentru a ii da Slava lui Dumnezeu si sa ii multumesc ca EL lucreaza in chip Minunat! Glorie Domnului Isus! 

          Misiunea Alege Astazi - www.CeAlegi.BlogSpot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu