Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 19 aprilie 2013

Marti 16.04.2013 - Parte din Viata mea de AlynLPT

19 Şi Dumnezeul meu să îngrijească de toate trebuinţele voastre, după bogăţia Sa, în slavă, în Isus 
Hristos. Filipeni 4:19 

Luni i-am povestit la fratele Anghel si la altii din grupul nostru, Minunea ce a facut-o Dumnezeu in viata mea... ce am scris si pe site mai jos... in articolul anterior... si Marti Dumnezeu a facut o Minune in viata lui! Ce Dumnezeu Minunat avem si Atotputernic! Dumnezeu e Cel mai Tare! Glorie lui Dumnezeu! ALELUIA! 

Marti 16.04.2013 Seara m-a sunat fratele Anghel din Zalau si imi zice: 


  Anghel: ,,No fi atent ce minune a facut Dumnezeu in viata mea astazi!'' 
  Alin: ..Ziceti, Slavit sa fie Domnul!'' 
  Anghel: ,,Astazi n-am avut bani, si Domnul ne-o dat si noua 300 lei!''
  Alin: ,,Woow, 300 lei v-o dat?'' 
  Anghel: ,,300 lei nici mai mult, nici mai putin, ca si tie slavit sa fie Domnul!'' 
  Alin: ,,Asta da Minune! Dumnezeu v-a binecuvantat ca si pe mine, Dumnezeu e
Cel mai Tare! Aleluia! E prea Tare Dumnezeu! 
  Anghel: ,,Acuma seara nici bani de paine numai aveam nimic, si Dumnezeu ne-a binecuvantat! Slavit sa fie Domnul!'' 
  Alin: ,,Wow e foarte Tare Dumnezeu!''
  Anghel But: ,,Mare-i Dumnezeu!''

 Am scris aceste randuri sa ii dau Slava lui Dumnezeu! Dumnezeu e cel mai Tare si Cel mai Minunat! Marire Lui Dumnezeu! Sa sti ca Dumnezeu iti cunoaste toate problemele tale oricat de mari ar fi, daca vi la EL cu ele si te increzi in EL vei vedea cum Dumnezeu va lucra in viata ta doar daca VEI CREDE! fratele Anghel a crezut si Dumnezeu l-a binecuvantat in chip minunat! Mare-i Dumnezeu! 
  >> Nu uita ca in Filipeni 4:19 Cuvantul lui Dumnezeu zice: ,,Dumnezeul meu sa ingrijeasca DE TOATE TREBUINTELE voastre, deci DE TOATE! Glorie lui Dumnezeu! Vino prin Rugaciune inaintea lui Dumnezeu cu acest verset si vei vedea MINUNEA! DUMNEZEU E CEL MAI TARE! 

                                 Credinta e ca muschii, 
      cu cat o folosesti mai mult cu atat va fi mai puternica! 





  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu