Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Cantare - Rugaciunea Mamei Mele nu este de-ajuns...

Rugaciunea mamei mele nu este de-ajuns
Eu trebuie sa ma rog,
Rugaciunea tatalui meu nu este de-ajuns
Eu trebuie sa ma rog.


REFREN: Da eu, da eu, da eu Doamne
Eu trebuie sa ma rog.



Rugaciunea fratelui meu nu este de-ajuns
Eu trebuie sa ma rog,
Rugaciunea sorei mele nu este de-ajuns
Eu trebuie sa ma rog.


REFREN: Da eu, da eu, da eu Doamne
Eu trebuie sa ma rog.


Nici pastoru, invatatorul ci chiar eu Doamne
Eu trebuie sa ma rog,
Nici vecinul, nici strainul ci chiar eu Doamne
Eu trebuie sa ma rog.


REFREN: Da eu, da eu, da eu Doamne
Eu trebuie sa ma rog.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu