Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 5 aprilie 2013

Parte din Viata mea - de AlynLPT - joi 04.04.2013

Sa va povestesc incepand cu Marti... deci Marti noaptea vrasmasul si-a facut un plan cu mine, a vazut ca activez pe net cu articole si ce si-a propus, ia sa ii opresc activitatea la baiatu asta ca prea des scrie pe blog.. si uite ce mi-a facut... 
 
  Marti noaptea pe la ora 1:00-02:00 mi s-a luat curentu dintr-o data... fiind treaz ma-m ridicat din pat... ma uit pe geam si vad lumina la celelalte blocuri.. pff... ies pe scara si se aprinde becul la etajul meu.. wow, ce chestie! merg la contoarul de pe scara, am vazut ca a picat siguranta.. o ridic, imi sare din prima, imi da afara ca si cum este scurt circuit... am zis no.. asta mai imi trabuia.. asta imi mai lipsea acuma? ca si cum parca nu sunt destule ,,surprizele'' ce mi se intampla in ultimul timp, mai ales de cand ma rog pentru cei nemantuiti... Da si ce daca, ca Domnul tot va lucra! ALELUIA! 
   Am stiu ca e mana vrasmasului, numai el face ,,surprize'' deastea mustralar Dumnezeu! Mi-am dat seama ca satana mi-a facut scurt circuit in casa, si ce sa fac? am venit si am inceput sa ma rog... ce altceva as fi putut face ora aia... 
  ,,Doamne ai mila de mine, nu stiu ce s-a intamplat cu curentul, ajuta-ma maine sa il repar, sau fai ceva.. Doamne te rog stiu ca e mana vrasmasului strica planurile lui! AMIN!''

 A doua zi Miercuri am vorbit cu cineva la telefon, si m-a sfatuit sa desfac prizele din casa ca sa vad unde e scurt circuit, daca sunt lipite firele, si deastea.. a si in ziua asta am descoperit ca satana mi-a facut scurt circuit in casa doar la prize, deci la becuri aveam lumina... (doar la priza sa numai pot folosi ce e mai important, internetul, telefonul, etc) si dai si desfa prizele, si trage de fire, vezi unde-i scurt circuitul... 
   Si nimic, nimic, na m-am mai interesat cica se poate sa fie prin perete... si pentru asta ca sa afli unde este exact iti trebe un electrician care sa vina cu un aparat de masura sa iti masoare si sa vada unde ii problema... pff ce treaba.. fara cuvinte... am zis no fix acuma mi s-a intamplat asta... n-am nici bani sa platesc un om.. ce pot sa fac.. nu stiu... si asa a trecut ziua de Miercuri si nu am rezolvat nimic, m-am intristat nu am putut sa activez in lucrare.. telefoanele descarcate, internet nu, totul noapte... la contoar cum bagam sigurantele pentru priza imi puscau in mana. Pur si simplu nu stiam ce sa fac si cum sa fac, dar stai, heyy mi-a venit o idee! Pai eu sunt copilul Domnului nu? pai Dumnezeu poate sa faca o Minune si imediat se repara.. si gataa deci asta era, tre sa ma rog!         
           >> Doamne eu ma rog, si tu Lucrezi! Aleluia! <<
   Miercuri seara m-am rugat si am zis Doamne eu nu stiu sa repar curentu, nu sunt electrician, vreau sa il fac dar habar nu am, cum sa imi dau seama unde e facut scurt circuit si unde sa il pot repara.. deci nu ma pricep, dar te rog sa faci o Minune si sa il repari TU, nu stiu cum dar vreau.. Doamne, TU care ai construit totul, Tu poti sa sufli odata si sa se repare scurt circuitul... Numai Tu poti sa faci asta.. Si m-am rugat cu Credinta.. Crezand ca Dumnezeu poate sa faca asta si chear ca a facut-o numai ca in alt mod!


A treia zi Joi 04.04.2013 > Adica azi cand s-a intamplat Minunea....  Am avut un vis, si in vis am vazut un om professionist (electrician) l-am vazut cum a venit pe scara si a umblat la contoar la mine, afara pe scara si mi-a reparat curentu... PFFF cand m-am trezit ma gandeam la vis, CE TARE!!! m-am gandit pai da ca doar m-am rugat ieri seara, ce tare ca a venit Dumnezeu si mi-a reparat scurt circuitul, Aleluia! Merg la contoar, iau sigurantele de la priza  si le bag in contoar si imi pusca in mana.... pfff m-am speriat am zis no.. pai ma asteptam sa fie reparat... ce treaba ii asta :(... 
 
Azi nu am dormit toata noaptea, m-am rugat lui Dumnezeu, am citit din Biblie, am terminat de citit Cartea ,,Biruinta Asupra Intunericului de Neil T.Anderson''. 
   Dumnezeu m-a ajutat sa termin un curs Biblic de la Scoala Biblica Medias (care in ultimul timp tot il amanam, ca n-am timp, n-am timp, dar defapt nu mi-am facut timp, nu ca nu am si Domnul Isus m-a ajutat astazi sa il fac. Glorie Domnului!
    Am inceput ziua cu Dumnezeu, toate mergeau super,  numai nu stiam ce voi face cu curentul... cu ,,scurt circuitul'' dar am lasat totul asa, si am plecat de acasa, am fost cu pliante crestine in Lucrarea Domnului, am vrut sa fac Voia lui Dumnezeu, chear daca nu eram ,,in apele mele'', asa cum ar trebuii, dar am zis da satana, no lasa ca tot nu ma intristezi tu, uite asa ma duc sa fac voia Domnului, m-am rugat ca Dumnezeu sa lucreze prin ele cu Semne si Minuni, sa mantuiasca suflete sa aduca credinta, viata vesnica, speranta si toate cele bune din Cer, la oamenii care le vor primii... si am plecat! 
   Pe dupamasa pe la 13:00-14:00 sun un prieten si il intreb: 
 
 Eu,,nu sti de vreoun electrician, uite ce problema am si macar sa stiu cam cat m-ar costa sa imi repare instalatia de curent'' sau sa vada ce are, si care ar fi costurile ca sa mearga din nou, ca oricum nu aveam bani dar sa stiu cam cati mi-ar trebuii... faza tare este ca m-a prins situatia asta si fara bani... 

 Prietenul imi zice, ba da! Stai ca acuma il sun pe un electrician sa il intreb... 
 Eu: bine, vorbeste cu el si apoi ma suni sa imi zici... 
 Prietenul am vorbit si o zis ca vine sa iti faca curentu... 
 Eu: maaa stai unpic ca inca nu am bani cum sa vina omul sa imi faca curentul... vream doar sa il intreb doar cam cat m-ar costa sa stiu sa fac rost de bani intai!!!! 
 Prietenul stai ma linistit stai sa vina intai sa vada ce are si apoi sa iti zica cat costa.. si-asa lasa ca nu iti cere mult si deastea.. esti acasa ca vine omul acuma la tine?
 Eu: acuma??? cum sa vina maa ca nu am bani... nu pot sa vina omul aici sa imi lucre aici si sa nu am bani sa il platesc ce treaba ii asta...?
 Prietenul: stai ma sa vina sa vada daca poate sa til faca si apoi vorbiti...
 
Fiind luat mai cu japca sa vina electricianul la mine, in final am acceptat, am zis no macar sa vada care e problema  si sa imi zica cat ma costa... 

Vine omul acela la mine, nici nu a stat sa ne intelegem... zici ca i-a poruncit Dumnezeu sa se apuce de treaba... se apuca de treaba, controlez cu el prize, doze, contuaru, etc...
trece timpul.. deja era la mine de un timp... ma simteam foarte naspa ca omul a venit la mine si a inceput sa ma ajute prin casa, fiind strain ma gandeam... si ce o sa ii zic cand o sa imi zica cat costa... ce situatie naspa... si nu a stat sa ii zic ca nu am bani tot am incercat sa il intreb cam cat ma costa.. si a zis stai sa vedem intai ce are si deastea...
 si cand am vazut ca el se apuca ma gandeam la o varianta(tring)... las ca fac cumva si daca tot so apucat, si daca tot reuseste sa imi faca curentul, am sa ii zic sa ma astepte 1 zi 2  ca sa fac rost de bani si sa ii platesc omului... asta este... acuma ce sa mai fac!?!

In final a gasit problema, a rezolvato... si acuma momentul culminant... 
ii zic Multumesc frumos!  Acuma sa imi ziceti cat ma costa.. 
Electricianul zice: Sa fi sanatos, stai linistit ca nu te costa nimic! 
Eu: poftim? pai ati muncit aici atata cum sa nu ma coste nimic, faceti glume? acum nu am bani dar imi ziceti cat ma face ca sa va platesc curand...
Electricianul zice: nu, nu te costa nimic, am vrut ca sa te ajut, daca pot sa fac un bine de ce sa nu il fac... (Parca auzeam in mintea mea ,,In Numele Domnului Isus'')
  dar el nu a zis asa, fiind nepocait... dar pentru mine ce s-a intamplat in ziua asta este o Minune!

CEEA ce m-a uimit si m-a socat este ca prietenul meu este din lume, si electricianul la fel tot din lume, si Dumnezeu a facut Minunea mare ca sa nu imi ceara bani pentru ca mi-a reparat instalatia de curent, ca sa pot folosii prizele... Pentru mine a fost o Minune Mare, mai ales ca nu aveam bani ca sa ii platesc, deci s-a intamplat totul foarte rapid nu imi venea sa cred... prin asta ceea ce am invatat din experienta asta este PUTEREA RUGACIUNII > Dumnezeu ne asculta rugaciunile, chear si cele mai marunte, chear si cele ce zicem: ,,Dar oare se ocupa Dumnezeu cu asa ceva, cu deastea...? pai da Dumnezeu de asa ceva are timp...? DA! are! Dumnezeu este atat de Minunat incat se implica si in lucruri marunte, daca vrei si in ceea ce am scris eu aici pe site... tot ce am scris este spre Slava Lui, si prin aceasta vreau sa ii Multumesc! Doamne iti multumesc! Ma uimesti si ma surprinzi cu bunatatea Ta zilnica, ESTI MINUNAT! ALELUIA! 
si dupa toate acestea am inteles si visul la ce sa referit! Dumnezeu a trimis pe cineva cum mi-a aratat in vis, dar eu credeam ca era vreoun duh slujitor al Domnului, dar faptul ca Dumnezeu a trimis un om din lume a fost si mai Mare Minunea! Doamne iti multumesc, nu am cuvinte ca sa iti multumesc cum te implici tu si in lucruri marunte din viata mea, cum lucrezi si la inima unor oameni din lume ca sa isi faci un Nume de Slava! Doamne marturisesc Minunile Tale, marturisesc ca esti Viu, esti Minunat, esti CEL MAI TARE! 

  Am scris aceste randuri pentru Slava si Gloria lui Dumnezeu, si prin acestea vreau sa ii multumesc ca EL se implica in viata mea, si are grija de mine in fiecare zi! 
  Glorie Domnului Isus Hristos! 
 

 AlynLPT  - Misiunea Alege Astazi - www.CeAlegi.BlogSpot.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu