Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 22 aprilie 2013

Luni 22.04.2013 -Parte din Viata mea - de AlynLPT

Duminica 21.04.2013 
De la un timp am inceput sa ne Rugam si sa Postim ca Dumnezeu sa ne invete sa salvam suflete pentru EL si Dumnezeu a inceput sa faca asta, EL aduce suflete noi in viata mea prin care ma invata, ma educa, si imi da unele lectii de viata ce numai Dumnezeu poate sa te invete asemenea lucruri... Mare-i Dumnezeu! 

Azi Dumnezeu a adus un suflet in viata mea sa fac consiliere si m-a uimit lucrarea lui Dumnezeu care le face pe toate, cum poate Dumnezeu sa scoata un suflet chear din locuinta mortilor, cum poate Dumnezeu sa aduca lumina si viata chear si in groapa cea mai de jos, in groapa cea mai adanca si cea mai intunecata in care eu si tu zicem: ,,Este Imposibil sa mai iesi din asta!''...  Astazi daca ma intrebati, Dumnezeu poate sa salveze si o prostituata? va spun ca poate! Dumnezeu poate sa salveze si un homosexual? va spun ca poate! Dumnezeu poate sa salveze si pe vrajitori? va spun ca poate! Dumnezeu poate sa mantuiasca pe cei mai nenorociti si mai indraciti oameni ce sunt si exista pe pamantul asta... si cei care umbla cu diavolul, daca se intorc la Dumnezeu si se pocaiesc cu adevarat din toata inima, Dumnezeu ii schimba, ii salveaza, ii mantuieste! Marire lui Dumnezeu! 
   
   Azi am experimentat ceva UIMITOR, am stat inaintea lui Dumnezeu si m-am rugat pentru alte suflete cu sinceritate, ca Dumnezeu sa le vorbeasca, care este planul Lui si voia Lui pe intelesul lor, si ce trebuie sa faca ca sa fie placuti inaintea lui Dumnezeu,  si MAREA MINUNE este ca dupa ce le-a vorbit Dumnezeu lor, mi-a vorbit si mie! 
   Dumnezeu e Cel mai Tare! IL laud pe Dumnezeu ca numai EL este MINUNAT!    

VIN RASPUNSURILE in viata mea, raspunsurile care nu stiam ce sa cred si ce sa inteleg, Dumnezeu imi aduce raspunsurile in fiecare zi, incep sa cresc si sa inaintez pe Calea lui Dumnezeu cu cat am mai multa biruinta asupra pacatelor chear si prin altii, cu cat ma rog mai mult, cu cat citesc Biblia mai mult, cu cat ma apropii mai mult de Dumnezeu cu atat vad mai bine, parca mi se deschid ochii si incep sa vad!
  >,,Doamne deschide-mi ochii ca sa vad lucrurile minunate ale Legii Tale!'' 
   
  Chear daca esti cel care nu trebuiesti la nimeni, fi foarte fericit ca Domnul e cu tine! 
Dumnezeu este cu tine in cea mai adanca groapa a pacatului, si prin Isus Hristos avem iertare, avem viata, avem eliberare, avem mantuire! Glorie lui Dumnezeu! 

  Duminica in ziua asta Dumnezeu mi-a vorbit prin vise si descoperiri, si Dumnezeu mi-a virbit si prin 2 lucrari printr-un om al lui Dumnezeu, si Dumnezeu ma uimeste cum imi descopera toate planurile Sale, Doamne multe si minunate sunt lucrarile Tale pe acest pamant! Mare-i Dumnezeu! 
  Dumnezeu descopera toate lucrurile si cele ascunse pe care le faci si zici ca nu te vede nimeni, Dumnezeu le descopera si le da pe fata si oamenii raman uimiti si tac inaintea lui Dumnezeu care EL face totul din nimic! Din cel mai mare nimic, Dumnezeu poate sa faca o marturie Vie si folositoare pentru Slava Numelui Sau. Amin! 

Luni 22.04.2013  
   > Dumnezeu mi-a descoperit prin vise un suflet care este legat de cel rau si Dumnezeu mi-a descoperit pacatul din viata acelui suflet... (asta este a doua oara cand Dumnezeu imi descopera asta... la o persoana pentru care mijlocesc...) mi-a descoperit Dumnezeu duhul de curvie, prostitutie si multa mizerie... si azi dupa ce m-am rugat, am sunat persoana respectiva si i-am zis... uite asta mi-a aratat Dumnezeu in dreptul tau... si a zis: ,,frate asa este, cu adevarat asa este... am facut lucrurile astea, si Dumnezeu stie asta si EL le stie pe toate...''  M-am bucurat ca a recunoscut cu adevarat aceste lucruri care sunt foarte sensibile si in acelas timp foarte periculoase... 

   I-am spus ca daca se pocaieste cu toata inima si se intoarce la Dumnezeu cu toata inima, exista sansa de iertare, eliberare si mantuire... Domnul sa lucreze! 

 Fiecare zi e o minune, fiecare zi este diferita, este deosebita, Dumnezeu e MINUNAT! 
Noi nu traim in rutina... zilele nu sunt la fel, fiecare zi este altfel decat cea anterioara...
   
Dumnezeu ne invata prin Biblie: 
  • 21 Iată ce mai gândesc în inima mea şi iată ce mă face să mai trag nădejde:
  • 22 bunătăţile Domnului nu s-au sfârşit, îndurările Lui nu sunt la capăt,

  • 23 ci se înnoiesc în fiecare dimineaţă. Şi credincioşia Ta este atât de mare!

  • 24 „Domnul este partea mea de moştenire”, zice sufletul meu; de aceea nădăjduiesc în El.  Plangerile lui Ieremia 3:21-24

I-a aminte ce spune Domnul prin Cuvantul Lui, Bunatatile Domnului nu s-au sfarsit, Indurarile Lui nu sunt la capat, ci se inoiesc in fiecare dimineata, deci se inoiesc in fiecare dimineata, adica in fiecare dimineata Dumnezeu isi inoieste bunatatea Lui fata de noi, in fiecare zi Dumnezeu lucreaza in chip minunat! 


  *Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa te ajute sa devii ceea ce EL vrea sa faca din tine!
  Am scris acest articol si imi doresc sa va incurajeze si sa va ajute sa va apropiati mai mult de Dumnezeu si sa va incredeti in EL pe deplin! Aleluia lui Dumnezeu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu