Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 14 aprilie 2013

Parte din Viata mea - de Alin Turcu

Duminica 14.04.2013 
Azi nu am dormit toata noaptea... dar nu mi-a parut rau, in noaptea asta m-am bucurat cu Domnul Dumnezeu, am stat in Rugaciune, am cititi Biblia, si am ascultat predici... a fost MINUNAT! Este bine sa te pui deoparte pentru Dumnezeu si sa intri in prezenta Lui sa stai cu EL si sa nu te grabesti, ia-ti timp pentru Dumnezeu intra in Prezenta Lui si stai in Rugaciune, Mijloceste pentru altii si ai sa vezi ce Minunat Dumnezeu lucreaza.. cum nu te astepti si nici nu te-ai gandit niciodata! 

Duminica de dimineata inainte sa merg l-a biserica m-am rugat ca Dumnezeu sa lucreze si sa vina sa vorbeasca EL la biserica, nu oamenii(ca m-am saturat sa vorbeasca oamenii, sau firea pamanteasca)... si am stat special in rugaciune pentru aceasta... si asa s-a si intamplat... Dumnezeu a vorbit printr-un frate de la noi din Biserica si mesajul a fost minunat, din partea lui Dumnezeu cu adevarat. 
   Mesajul a fost despre oaia ratacita si Pastorul Cel Bun - Domnul Isus Hristos, ce face Domnul Isus cu o oaie ratacita care se pierde, cum face cand o gaseste... nu face ca si noi (o cearta, o mustra... iara ai cazut aici? iar ai pacatuit... o sa mergi in iad...) Domnul Isus procedeaza cu dragoste si blandete.. cu finete, cu dragoste de Tata... ceea ce noua ne lipseste.. Doamne ai mila de noi! 
  Domnul Isus Hristos merge si cauta oaia pierduta si cand o gaseste o pune pe umeri cu bucurie si ii vorbeste cu blandete si dragoste... a fost un mesaj minunat... Domnul sa fie Laudat si sa ne ajute sa il punem in practica! 

In Dimineata asta inainte sa plec la biserica am ascultat si o predica 
  ,,Obstacole in Calea Binecuvantarii - de Vladimir Pustan'' de pe Ciresarii.ro - Dumnezeu mi-a vorbit prin acest mesaj.. este superba predica v-o recomand o gasiti aici  > http://www.ciresarii.ro/predicionline/323_vladimir%20pustan%20-%20obstacole%20pe%20drumul%20binecuvantarii.mp3  
    Si din predica am inteles ce spune Dumnezeu in Filipeni 4:19 in care zice: 
19 Şi Dumnezeul meu să îngrijească de toate trebuinţele voastre, după bogăţia Sa, în slavă, în Isus Hristos.

Minunea de azi!

Dupa ce am iesit de la biserica venind pe drum cu ,,cineva''... m-a bagat intr-un magazin de haine(pot sa zic ca... ,,mai cu japca''), si imi zice uitete la geaca asta ce faina ii... asa-i ca ii faina? si zic eu da ii faina... zice, i-a probeaz-o sa vezi cum iti sta cu ea! 
  eu am zis.. nuuu stati linistita ca am haine.. slava Domnului... 
  si persoana insistand pai hai probeaz-o sa vezi cum iti sta cu ea...
  am luat-o am probat-o si imi venea bine.. si zice iti place? zic eu da! 
  zice bine, hai sa mergem... si mi-a facut-o cadou in Numele Domnului Isus... 
  cand sa ma impotrivesc la tot ce mi se intamplase... mi-am amintit de lucrarea    
  care am avuto cu putin scurt in urma prin care Dumnezeu mi-a spus:
   ,,Iti voi trimite niste binecuvantari, primeste-le ca sunt de la Mine zice Domnul'' 
  si am inteles ca numai Mana lui Dumnezeu era la mijloc in minunea asta ce mi se intamplase... deci azi Dumnezeu mi-a cumparat geaca cu 120 lei din magazin... CADOU... In Numele Domnului Isus!

Ce vreau sa spun cu asta? Vreau sa spun ca Dumnezeu e Minunat, ca Lucreaza si astazi nu ca meritam ci prin Meritele Domnului Isus Hristos... am povestit o mica parte din viata mea spre Slava lui Dumnezeu si pentru intarirea Credintei voastre a celor care cititi acest articol.. 
am invatat sa numai zic nimanui problemele si nevoile mele... invata si tu, spune-le lui Dumnezeu! EL va lucra cum nu te astepti si nu te-ai gandit niciodata... 
   Roaga-te si Crede! Si ai sa vezi mana lui Dumnezeu care Lucreaza in viata ta! Marire lui Dumnezeu! Glorie lui Dumnezeu! Slavit sa fie Domnul! 

 Daca noi il vom chema pe Dumnezeu in cele mai marunte lucruri ai sa vezi cum EL isi va proslavi Numele Lui cel Sfant! Doamne iti multumesc pentru ziua asta MINUNATA a fost o zi speciala cu Domnul Isus si e MINUNAT DOMNUL! AMIN!

           Alin Turcu - Misiunea Alege Astazi - www.CeAlegi.BlogSpot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu