Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 31 august 2015

Oare cat vom mai sta in nepasare? TREZEȘTE-NE ISUSE!

Atat de mult ne-am departat de Dumnezeu, prin indiferenta, prin nepasare. 
Vremurile sunt atat de tulburi, din ce in ce mai mult pacat, mai multa sodomie, mai multa ura si rautate, - si avem mai putina rugaciune, mai putine zile sfinte de post, mai putin citim Sfanta Biblie, si inloc sa ne ridicam odata sa ne intoarcem la IZVORUL vietii la Domnul Isus Hristos, stam in adormire, in atipire, in moarte, mi-as dori sa incepem sa ne rugam cu foc, sa cerem trezirea Duhului Sfânt sa vina peste noi, sa ne trezeasca Dumnezeu din atipirea aceasta a mortii. 

Unde să cautam viata si trezirea Duhului Sfânt? Unde? 
-Doar pe genunchi in rugaciune, ea nu se gaseste nici la oameni, nici la biserici, nici la pastori, predicatori, sau alti slujitori… Vrem Trezire adevarata data de Duhul Sfânt? sa o cerem pe genunchi in rugaciune specifica CATRE DUMNEZEU! 

Să ne smerim sa ne zdrobim in rugaciune, sa plangem sa strigam sa ne sfasiem inimile si sa iL chemam pe Isus Hristos sa vina la noi, sa mai ne spele odata prin Sangele LUI cel Sfânt, să ne mai invioreze, sa faca ceva in dreptul nostru si sa ne umple cu Duhul Sfânt sa fim o jertfa vie pentru gloria LUI si sa salvem suflete pentru Imparatia Lui cea Slavită! 

Să ne rugăm si sa plangem inaintea Domnului: 
Doamne Tată Sfânt din Ceruri, te rog in Numele Domnului Isus Hristos sa vi sa te atingi de mine, să mă transformi, să îmi dai o inimă nouă, să mă naști din nou prin Duhul Sfânt, să faci din mine o jertfă vie pentru gloria TA. Doamne umple-mă cu Duhul Sfânt vreau să fiu plin de PREZENTA TA, doresc ca Duhul Tău să lucreze prin mine pentru salvarea sufletelor pierdute, pentru cei ce au adormit, au cazut de oboseală. Deschide Cerul și intervino Doamne Dumnezeule Viu și Sfânt, trimite-mi binecuvântările Tale Cerești și pământești. TE chem să vi să lucrezi, ridică-Ți oameni plini de Duhul Sfânt, ridică-Ți copii din somnul morții spirituale, si vino odată și nimicește toate lucrările diavolului din viața mea, din viața celor din jurul meu, din viața tuturor copiilor Tăi, avem nevoie de TINE că fără TINE nu putem face nimic, nu putem nici să mișcăm un deget, de aceea TE chem să intervii TU și să lucrezi așa cum nu ai lucrat niciodată!!! Doamne trăim vremurile din urmă și atâtea fecioare au adormit… vino și trezește-le TU nu le lăsa pierdute pentru totdeauna, intervin-o Dumnezeule Mare și Atotputernic, fă să se vadă slava TA! 
Te chem și te implor să intervii chiar acum, nu mâine, nu peste o săptămână, nu peste o lună, nu peste un an, ci chiar acum, astăzi să intervii, privește din ceruri și vezi că ne ducem tot mai jos, înloc să ne ridicăm și să ne pocăim, să facem voia Ta, ne-am îndepărtat tot mai mult, te-am întristat tot mai mult, și am ajuns ca pleava, caldicei… dar Doamne înflăcărează-ne pentru TINE și aprinde în noi focul Duhului Sfânt, ia aminte la această rugăciune, și ajută-ne să fim în clocot pentru gloria TA! 
  Intervino astăzi, umple-ne cu Duhul Sfânt astăzi, trezește-ne astăzi, ridică-ne astăzi! 
Nu lăsa să mai treacă nici o zi și să dormim spiritual în continuare, nu lăsa să se mai bucure diavolul nici o clipă de nevegherea noastră, ci fă-i o minune și ridică-ne, trezește-ne și umple-ne cu Duhul Sfânt!
Mă rog către TINE TATĂ CERESC, în NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS și își mulțumesc că TU vei împlini această rugăciune pentru GLORIA TA, pentru MERITELE DOMNULUI ISUS HRISTOS, și am să te laud, am să-Ți dau glorie și slavă și osanale, și îți voi mulțumii toată viața mea pentru felul cum ai lucrat! Amin. Amin. Amin.

Către Dumnezeu în Numele Domnului Isus Hristos de Alin Turcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu