Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 3 august 2015

Sa mai salvam un suflet pentru EL - Vorbeste despre Isus Hristos!

Azi - Duminica 02.08.2015 după ce am venit de la biserica, Dumnezeu mi-a dat un har deosebit și un foc în inima mea să fac ceva pentru EL, și m-am întâlnit cu două fetițe de la mine de la bloc care le-am spus mult timp despre Dumnezeu și am slujit Domnului impreuna cu ele de mai multe ori, și am hotărât să mergem pe străzi cu pliante creștine msp (Misiunea Slujirii Prietenilor), părinții au fost de-acord și Domnul ne-a dat biruință.

Am mers cu ele in orașul Petroșani întâi în zona Dacia apoi la Spital și am colindat tot orașul pe jos, până în Centru aproape de gară, si le-am dat pliante la toți oamenii care ne-au ieșit în cale! Pe străzi, în magazine, în parcuri, la terase afara, peste tot unde ne-a călăuzit Dumnezeu! Dumnezeu să fie lăudat și binecuvântat! Glorie Duhului Sfânt! Numai EL merita glorie, slava și onoare! Rugați-vă pentru Trezire Spirituală în țara noastră! Rugați-vă specific pentru Trezire Spirituală, pentru noi, pentru toți cei care fac vreo lucrare a Domnului de trezire, de mărturisire a Domnului Isus Hristos, țineți post și rugăciune și rugați-vă pentru trezirea spirituală a țării noastre, vă rugăm în Numele Domnului Isus Hristos! AMIN. 


Piața Dacia - Petroșani - Duminică 02.08.2015







Am mers să împărțim pliante pe străzi în piețe în magazine, peste tot pentru că dorim ca oamenii să îL cunoască pe Dumnezeu și să se întoarcă cu fața înspre EL, dorim ca Dumnezeu să aibă milă de țara noastră! Doamne ai milă de noi, am facut pozele acestea ca să vă încurajăm să începeți și voi! 
-Dacă aveți nevoie de tractate/pliante creștine contactați-ne! 

 În parcul de la spitalul Petroșani - aici am împărțit pliante msp la foarte mulți bolnavi ce erau afară și niște oameni țigani au zis e bine că dați la toți și nu faceți diferență între oameni, acești oameni după ce le-am dat pliantele s-au pus să le citească și nu le-au aruncat! Dumnezeu să lucreze la inimile lor!

















Cu ajutorul lui Dumnezeu azi am împărțit câteva sute de pliante creștine (aproximativ 700) cu mesaje și versete din Biblie, ne dorim din toată inima ca oamenii care le-au primit să se întoarcă la Dumnezeu și să se pocăiască, Doamne fă ca Sfântul Tău Cuvânt să lucreze la inimile lor, să îi sensibilizeze și să te caute pe Tine cu toată ființa și toată inima lor! Fie ca Dumnezeu să trezeasca omenirea din ațipirea spirituală, din somnul și moartea spirituală, ca suntem așa de adormiți, Doamne trezește-ne prin Duhul Sfânt! AMIN!

Doamne Isuse Hristoase te rugăm ca TU să vi și să mântuiești oamenii care au primit tractate creștine cu versete din Biblie, fă ca ei să dorească din toată inima lor să te cunoască pe TINE, să te cheme pe tine in inima lor și să se pocăiască din toată inima lor, să lase toate pacatele lor în urmă și să trăiască așa cum vrei TU, trezește-ȚI copiii Doamne, trezește-ne prin Duhul Sfânt și ajută-ne să ne întoarcem la Tine cu toată inima noastră și să trăim pentru Tine așa cum TU dorești, ne rugăm către TINE TATĂ SFÂNT DIN CERURI și te rugăm să vi și să ne mântuiești! ÎN NUMELE DOMNULUI ISUS HRISTOS NE-AM RUGAT! AMIN.

Toate aceste poze le-am pus aici pentru încurajarea voastră, doresc să incepeți și voi!
Cei care doresc să înceapă să îL slujească pe Domnul Isus Hristos și doresc tractate/pliante creștine va rog să ne contactati la:
Telefon Alin Turcu: 0728602243 (vodafone)
Email: AlinHD@yahoo.ro


Aceste articole publicate pe acest blog cat si pozele au drept de autor si este interzisa copierea lor si sau publicarea lor fara permisiunea autorului acestul blog. Ele aparțin în totalitate 
Misiunii Alege Astăzi - http://CeAlegi.BlogSpot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu