Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

sâmbătă, 15 august 2015

Lidia Neagoe - Mă bucur în Domnul


Versuri 
Refren /: Mă bucur în Domnul și sufletul mi-e fericit
Sunt îmbrăcat cu haina mântuirii
Și acoperit cu mantaua izbăvirii! :/x2

Tu ești Doamne, Scutul și Tăria mea,
/: Eu sunt Doamne, binecuvântarea Ta! :/x2

Refren /: Mă bucur în Domnul și sufletul mi-e fericit
Sunt îmbrăcat cu haina mântuirii
Și acoperit cu mantaua izbăvirii! :/x2

Mare ești Tu Doamne și mereu Te voi lăuda
/: Mă încred în Tine că Tu ești fericirea mea! :/x2

Refren/: Mă bucur în Domnul și sufletul mi-e fericit
Sunt îmbrăcat cu haina mântuirii
Și acoperit cu mantaua izbăvirii! :/x2
Amin.


Muzică și Text: Dumnezeu!

Îi mulțumim și suntem foarte recunoscători lui Dumnezeu care ne-a ajutat la crearea acestui cântec și ne-a dat un har așa minunat să fim parte la lucrarea LUI, fie ca aceste versuri sa fie o apa vie pentru sufletele insetate, o încurajare pentru cei deznadăzduiți și descurajați, o lumină pentru cei căzuți! Amin. 

(Lansare 15.08.2015)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu