Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 18 august 2015

Alyn Turcu & Lidia Neagoe - Revarsă azi Trezirea pe pământ


Lansare 18.August.2015

Versuri:
Privește Doamne Sfânt din Cer astăzi spre mine
Mă simt înfrânt, zdrobit  și dărâmat
Privesc spre Ceruri și-aștept mila Ta Stăpâne
Ridică-mă din starea neagră de păcat

Refren /:Tânjesc Isuse după mângâiere
Tânjesc Isuse după a Ta putere 
Tânjesc să mă aprinzi prin Duhul Sfânt
Revarsă azi Trezirea pe pământ:/x2

Mă recunosc te-am întristat Doamne pe Tine
M-am răzvratit n-aintea Ta n-am ascultat… 
Astăzi zdrobit, plângând, smerit vin iar la Tine 
Și vreau să-mi dai Doamne iertare de pacat…

Refren /:Tânjesc Isuse după mângâiere
Tânjesc Isuse după a Ta putere 
Tânjesc să mă aprinzi prin Duhul Sfânt
Revarsă azi Trezirea pe pământ:/x2 ***

Refren /:Tânjesc Isuse după mângâiere
Tânjesc Isuse după a Ta putere 
Tânjesc să mă aprinzi prin Duhul Sfânt
Revarsă azi Trezirea pe pământ:/x2

Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu