Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 24 august 2015

Atentie la muzica crestina!!!


De curânt am fost la o ,,evanghelizare'' unde a cântat o formație ,,creștină'' muzică cu versuri creștine dar ritmuri drăcești si am stat mai în față și vreau să vă spun ca erau câteva sute de watti care in timp ce batea basul îi simteai in piept bubuiturile, dar dupa toate astea am simtit goliciunea muzicii acesteia, chiar daca cei din jur erau cu mainile pe sus ca intr-o discoteca, l-am simtit atat de departe pe Dumnezeu în timpul acelor cântări, sincer nu am simțit nici o cercetare la acele cântări, chiar dacă erau versuri crestine pe ele! 

De aceea am postat din nou acest material - Atentie la muzica crestina! 
Dupa ce il ascultati astept sa imi spune-ti cum vi s-a parut? Daca va ajutat la schimbarea vietii dvs! 

Dumnezeu sa ne binecuvanteze si sa ne ajute sa ascultam muzica duhovniceasca inspirata de Duhul Sfânt care ne va ajuta la cresterea noastra spirituala! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu