Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 10 iulie 2014

Poezie - Umple-ne cu Duhul Slavei!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 10/07/2014
Mă gândesc la Tine, Doamne,
Și-mi doresc să intervi,
Vino și atinge inimi
Sufletele dintre spini...

Mă gândesc la Tine, Doamne
Vreau să-Ți simt Puterea Ta,
Vino și ridică-Ți oameni
Vii pentru lucrarea Ta!

Mă gândesc la Tine, Doamne,
Arată-Ți azi Gloria Ta,
Prin Trezire Spirituală
Ce numai Tu o poți da!

Mă gândesc la Tine, Doamne,
Vino azi să ne salvezi,
Umple-ne cu Duhul Slavei
Să numai fim reci, în veci!

Amin
Vulcan, 01 Iulie 2014
Doamne umple-ne cu Duhul Sfânt, vino și revarsă peste noi Trezire Spirituală! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu