Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 27 iulie 2014

Parte din Viața mea - Miercuri 16.07.2014 - Ricardo 15 ani

   
În ultima perioada din viața mea chiar dacă nu am fost activ pe internet, și am intrat mai rar special să îmi verific email-ul sau mesajele, am fost activ în lucrarea lui Dumnezeu și Bunul Dumnezeu mi-a dăruit în cercul meu de prieteni oameni a Domnului Isus, lucrători pentru Împărăția LUI, Proroci, Pastori, și oameni care stau la îndemâna Duhului Sfânt al  lui Dumnezeu și prin care ne sprijinim în rugăciune să facem lucrarea lui Dumnezeu așa cum vrea EL!

  
 Împreună ne susținem în rugăciune, ne încurajam și lucrăm pentru Dumnezeu cu tot felul de cazuri speciale în consiliere, cele mai multe cazuri le avem prin telefon, ne sună oameni din toată lumea și ne spun problemele ce le au, ne rugăm cu ei, facem rugăciuni de eliberare, și îl rugăm pe Dumnezeu să lucreze cu semne și minuni! Vreau să stau la îndemâna Duhului Sfânt și mă bucur când văd de unde smulge Dumnezeu oameni și îi face lucrători pentru EL, din homosexualitate, curvie, preacurvie, vrăjitorie, și tot felul de legături satanice. 
   Isus Hristos eliberează sufletele și face din ei lucrători pentru Împărăția lui Dumnezeu!




În 16.07.2014 M-a sunat un frate Ricardo ce are 15 ani din partea Moldovei, și în ziua aceea mi-a zis ca vrea să stăruiască după Botezul cu Duhul Sfânt. 

Conform versetului din Evanghelia dupa Luca 11:13 - Deci, dacă voi, care sunteți răi, știți să dați daruri bune copiilor voștri, cu cât mai mult Tatal vostru cel din ceruri va da Duhul Sfânt celor ce I-L cer!" - Din acest verset se înțelege foarte clar că Duhul Sfânt trebuie cerut...
Și eu l-am întrebat crezi că Dumnezeu te va boteza cu Duhul Sfânt, și el a răspuns CRED FRATE! Până acum eu nu mai făcusem cu nimeni stăruința după Duhul Sfânt, am fost la Stăruințe după Duhul Sfânt, în case, în biserici penticostale... dar să stăruiesc după Botezul cu Duhul Sfânt prin telefon cu alte persoane asta nu am făcut niciodată... Ma-m lăsat condus de Duhul Sfânt și am zis Doamne dacă TU vrei să faci lucrarea aceasta, sunt aici la dispoziția Ta!  

Legătura cu Dumnezeu o avem în duhul nostru prin Duhul Sfânt al lui Dumnezeu.
Din punctul meu de vedere nu contează prin ce comunici - Internet, Telefonie Mobilă, s.a.m.d Contează și este important LEGĂTURA CE O AI TU CU DUMNEZEU ÎN DUHUL TĂU!!! (am zis asta pentru unii oameni care nu is deacord să te rogi cu oamenii prin telefon) 
- Însă eu am unele mărturii vii care m-a încurajat să fac asta, m-am rugat pentru diferiți oameni și Dumnezeu i-a vindecat în timp ce mă rugam pentru ei la telefon... 

 Ricardo înainte cu câteva zile mă suna-se și și-a mărturisit păcatele, am făcut cu el rugăciune de eliberare,  a plâns s-a pocait de păcate, și i-am zis să intre în post și rugăciune ca Dumnezeu să lucreze în viața lui. Și el făcând așa Dumnezeu a început să lucreze minunat în viața lui.

Ricardo în seara de  Miercuri 16.07.2014 s-a dus la o familie de credincioși soț și soție de la el din localitate, cei doi au peste 50 de ani și ei au fost foarte doritori să stăruiască după Botezul cu Duhul Sfânt împreună apoi m-a sunat și mi-a zis daca vreau să facem lucrarea aceasta, și am zis DA... 

Înainte de toate m-am pus pe genunchi și am cerut protecția sângelui Domnului Isus Hristos peste mine și garda Lui de Îngeri să mă însoțească în această lucrare a LUI.
Apoi am simțit ungerea Duhului Sfânt care am primit-o chiar atunci specială pentru această lucrare a Domnului Isus Hristos...
Apoi împreună cu ei am citit din Biblie în seara acee, apoi am făcut rugăciune de mărturisire a păcatelor, și cei trei frați au început să mărturisească orice păcat care le venea la nivelul minții... 
Am stăruit cu ei în rugăciune de la ora aproximativ  22:00 seara - până la aproximativ 06:00 dimineața. În timpul acesta ne rugam de exemplu 2 ore, mai luam o pauza de 5-10 minute în care cântam Domnului cântări de laudă, iar ne rugam 1 oră 2, iar pauză de cântare... 

Dumnezeu l-a botezat pe Ricardo cu Duhul Sfânt și a primit darurile lui Dumnezeu vorbirea în limbi, vedenii, și darul prorociei, este o minune cum Dumnezeu a lucrat în chip minunat în dreptul lui, apoi și soția lui fratele unde s-a ținut stăruința a primit darul vorbirii în limbi. 

Slăvit să fie Domnul Isus Hristos! 

După ce Ricardo a fost botezat de Domnul Isus Hristos cu Duhul Sfânt s-a aprins în el un foc să facă ceva, să nu își mai risipească viața, să trăiască pentru Dumnezeu și a început să se roage cu foc, să citească și să studieze BIBLIA, a facut rost de tractate creștine cu mesaje creștine și a început să le împartă la oameni pe stradă, Dumnezeu îl înflăcărează să lucreze pentru Împărăția Cerurilor și pentru a salva suflete pentru Hristos Mântuitorul! 
Mărire lui Dumnezeu! Mărire Duhului Sfânt! 

Doamne îmbracă-ne cu Putere de Sus în fiecare zi, și ajută-ne să ascultăm de Duhul Sfânt și de îndemnurile LUI în fiecare clipă din viața noastră atât de trecătoare! AMIN.


                     Misiunea Alege Astăzi - http://CeAlegi.BlogSpot.Ro - Alin 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu