Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 13 iulie 2014

Poezie - Isus, Tu ești Comoara mea!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 12/07/2014
Isus, Tu ești Comoara mea
în fiecare zi din viață,
Mereu mă-ndrepți pe Calea Ta,
Și-mi dăruiești a Ta povață!

Isus, ești tot ce am mai scump
În Ceruri Sus și pe pământ,
Te port mereu în al meu gând,
Ești tot ce am mai scump în viață!

Isus, ești visul cel visez
Mereu în fiecare noapte
Tânjesc mereu să te-ntâlnesc
Și să zburăm spre Cer spre Stele!

Amin
Vulcan, 12 Iulie 2014 
Tu ești tot ce am mai bun în viață, de nu ai fi Tu totul ar fi fără rost și fără sens! Glorie Ție Isus! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu