Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 27 iulie 2014

Iadul și Raiul - Mărturie Angelica Zambrano


Va recomand aceasta marturie va rog uitati-va la ea nu veti regreta!





Angelica Zambrano mărturisește cum i s-au arătat împărăţiile raiului şi iadului, împreună cu revenirea lui Isus Hristos. În mărturie spune că i-a văzut pe Michael Jackson, Selena Quintanilla Perez şi Papa Ioan Paul al II-lea în iad. 
Pentru o perioadă de 23 ore, o tânără ecuadoriană, pe nume Angelica Zambrano, a văzut împărăţiile raiului şi iadului, reîntoarcerea lui Cristos. L-a mărturisit pe Isus plângând, în timp ce El a trecut cu vederea multitudinea de suflete pierdute, o lume care L-a respins, o Biserică ce nu este pregătită pentru El, o lume care s-a oprit de la asistatul pierderii, o industrie de divertisment care atrage chiar şi copiii către satan. A mai văzut-o pe cântăreaţa latină Selena Quintanilla Perez în iad. Selena i-a spus Angelicăi să transmită oamenilor să înceteze în a asculta melodiile sale şi a le cânta. L-a mai văzut pe Papa Ioan Paul în iad. Aceasta confirmă că Michael Jackson este tot în iad. A mai văzut copii acolo. A mai primit o viziune a răpirii, iar unele femei însărcinate  au fost lăsate pe pământ, însă copiii acestora au fost răpiţi din stomac.
A mărturisit că multe imagini culturale stimate sufereau în adânc: cântăreţi, artişti, chiar şi papa. Angelicăi i s-a arătat cum în Împărăţia Cerurilor totul este frumos pregătit, un loc glorios, inimaginabil în care nu există rău. Cu toate că Isus doar Se întoarce pentru oamenii sfinţi, mulţi copii ai lui Dumnezeu nu vor fi gata în acea zi. Vor fi lăsaţi în urmă, într-o lume care se va destrăma.
*****
Numele meu este Maxima Zambrano Mora şi frecventez  locul de închinare „ Casa de rugăciune” din El Empalme. Posteam timp de 15 zile şi ne închinam lui Dumnezeu. Fiica mea Angelica ni s-a alăturat. În perioada acestor zile de post, am putut să văd dincolo de natural, lucru pe care nu l-am făcut niciodată. Ne rugam şi posteam, continuam să ne rugăm şi să plângem acasă, aşteptând ca Domnul să ne vorbească.
Domnul ne-a dăruit multă încurajare. Din cauza încercărilor, eram oricând gata să renunţăm, dar Domnul a fost acolo ca să ne ajute. Ne-a dat Ieremia 33:3:” Cheamă-Mă şi-ţi voi răspunde, şi-ţi voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse, pe care nu le cunoşti.” Fiica mea ceruse asta de la Domnul, însă eu nu ştiam acest lucru în acea vreme.
Angelica (fiica):
Numele meu este Angelica Elizabeth Zambrano Mora. Am 18 ani şi studiez la Colegiul “Jose Maria Velazco Ibarra” de aici, în El Canton, El Empalme, Ecuador. L-am acceptat pe Isus când aveam 12 ani, dar mi-am spus: “Niciunul din prietenii mei nu sunt evanghelici şi m-am simţit ciudat printre ei”, aşa că m-am îndepărtat de Dumnezeu şi am trăit o viaţă rea, teribilă. Dar Dumnezeu m-a scos de acolo. La cea de-a 15-a aniversare a mea eram împăcată cu Dumnezeu, dar încă eram nehotărâtă. Biblia spune:”Un om nehotărât este instabil în toate căile sale” (Iacov 1:3) şi eram o astfel de persoană. Tata zicea: “Nu trebuie să fii aşa, este ceva greşit, îngrozitor”, însă  răspundeam:”Aceasta este calea mea, felul în care vreau să fiu, nimeni nu trebuie să-mi spună cum ar trebui să fiu sau nu, sau cum ar trebui să mă îmbrac, să mă comport”. El  răspundea:”Dumnezeu Se va ocupa de tine. El te va schimba.”
La aniversarea celor 17 ani, m-am apropiat de Domnul. În 28 aprilie am venit înaintea Lui şi am zis:”Doamne, mă simt atât de rea, ştiu că sunt păcătoasă”, şi I-am spus cum mă simt. “Doamne, iartă-mă. Vreau să-mi scrii numele în Cartea Vieţii şi să mă accepţi ca copil al Tău.” M-am pocăit şi mi-am dat viaţa Domnului. Am spus:” Doamne, vreau ca Tu să mă schimbi, să faci o diferenţă în mine.” Am plâns cu toată inima, cerându-I Domnului să mă schimbe. Dar timpul a trecut şi nu am simţit nicio schimbare.  Singura diferenţă a fost că am început să frecventez biserica, să citesc Biblia şi să mă rog. Aceasta a fost singura schimbare din viaţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu