Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 11 iulie 2014

Poezie - Revarsă peste noi Duhul Sfânt!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 11/07/2014
Referințe
Îmi doresc să vi Isuse
Să lucrezi în viața mea,
Vreau să fiu viu pentru Tine
Să cunosc Puterea Ta!

Vino dăruiește-mi astăzi
Ungerea Duhului Sfânt,
Folosește-te de mine
Pe pământ și-n Ceruri Sus!

Îmi doresc să vi Isuse
Să-mi dai bucurii Cerești,
Îmbracă-mă cu Putere
Prin Tine să-naintez!

Nu vreau să rămân în moarte
Întuneric și păcat,
Îmbracă-mă în sfințenie
Dăruiește-mi al Tău Steag!

Ai te chem cu foc prin Rugă
Te implor să intervii,
Să aduci Trezirea Sfântă
Ce-au cerut-o ai Tăi fii!

Împlinește-Ți azi Cuvântul
Ce l-ai prezis prin Ioel
Adu ploaia cea târzie
Să ne-apropiem de Cer!

Amin
Vulcan, 11 Iulie 2014 
,,După aceea voi turna din Duhul Meu peste orice făptură: fii și ficele voastre vor proroci, bătrânii voștri vor visa visuri, și tinerii voștri vor avea vedenii. Chiar și peste robi și peste roabe voi turna din Duhul Meu în zilele acelea." (Ioel 2:28-29)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu