Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 11 iulie 2014

Poezie - Pune foc în tot ce faci!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 11/07/2014
Pune foc în Rugăciune
Copilaș iubit și scump,
Prin tine s-aprind suflete
Ce au ațipit în frig!

Pune foc în Rugăciune
Stăruiește cu mult zel,
Și-ți voi trimite din Ceruri
Trezirea ce o tânjești!

Pune foc în stăruință
Caută-mă prin Cuvânt,
Fi cu inima întreagă
Dedicat Duhului Sfânt!

Pune foc în învățare
Strânge azi Cuvântul Meu,
El te umple cu Ardoare
Nu vei fi lăsat la greu!

Pune foc în predicare
Fi înflăcărat ne-nfrânt,
Prin Duhul Sfânt îți dau daruri
Nu tăcea, numai sta mut!

Pune foc în predicare
Vorbește cu mai mult zel,
Eu te sprijinesc tot timpul
Vorbește prin Duhul Meu!

Pune foc în fapte bune
Strânge în Ceruri comori,
Dăruiește cu blândețe
Fii supus Duhului Meu!

Tot ce faci în viața aceasta
Fă-i totul cu zel și foc
Să vadă toți din jurul tău
Că îți sunt Sprijinitor!

Amin
Vulcan, 11 Iulie 2014 
,,Pune foc în predicile tale, sau pune-le pe foc!" 
*Fi copil de Dumnezeu - Reprezintă-L pe Hristos! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu