Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 28 iulie 2015

Trezește-ne Isuse TU - prin Duhul Tău cel Sfânt!

O, Suflare-a Vieții, vino azi și curăță-ne,
Trezește-Ți Biserica cu viață și Putere, 
O, Suflare-a Vieții, vino să ne cureți și să ne-nnoiești
Și pregătește-Ți Biserica să facă față acestei zile. 

Trezește-ne, o, Doamne, ni-i râvna-așa puțină
Tocmai acum când holda-i alba și coaptă,
Trezește-ne, o, Doamne, îmbracă-ne-n Lumină,
Trimite-ne la treabă, căci lumea ne așteaptă! 
             (Bessie Porter Head) 

Rugăciunea este căsătorită cu Trezirea. (Leonard Ravenhill) 

Biblia a fost scrisă cu lacrimi, și celor ce varsă lacrimi își oferă Ea comorile cele mai de preț. Dumnezeu nu are nimic de spus omului superficial. (A.W. Tozer) 


Nu eu, ci Hristos 

Nu eu, Hristos fie-nălțat, slăvit, iubit!
Nu eu, Hristos fie văzut, știut și auzit!
Nu eu, Hristos-în orice faptă și privire, 
Nu eu, ci EL-în orice gând și-orice rostire!

Nu eu, Hristos alină-orice-ntristare,
Nu eu, ci EL șterge lacrimi amare!
Nu eu, Hristos poverile-ți ridică! 
Nu eu, Hristos te vindecă de frică! 

Hristos doar Hristos, nu vorbește de prisos;
Hristos doar Hristos, nu face zarvă de pomană;
Hristos doar în Hristos nu este nici urma de aer important
Hristos, doar în Hristos, nici urmă de ,,eu'' nu poate fi găsită!

Nu eu, Hristos orice nevoie-mi împlinește
Nu eu, Ci dora Hristos să-mi fie-a mea Putere și avere.
Hristos doar Hristos, pentru trup, suflet și duh, 
Hristos doar Hristos - Trăiește-ți viața-n Mine. Amin.

Hristos, doar Hristos, curând îmi va-mplini speranța,
Curând, foarte curând voi vedea slava de nemaivăzut-
Hristos, doar Hristos, împlinindu-mi orice dorință-
Hristos, doar Hristos să-mi fie totu-n toate! 

(Autor poezie - Dna. A.A. Worthington -  
Din Cartea - Trezirea după voia lui Dumnezeu - Leonard Ravenhill)


Izbvește-mă, Doamne!
Vino, Doamne, degrabă în ajutorul meu. (Psalmul 40:13)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu