Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 28 iulie 2015

Sa vorbim oamenilor despre Isus Hristos!

Duminica 26.07.2015 cu ajutorul lui Dumnezeu am mers cu copiii de la mine de la bloc cu tractate crestine Msp (Misiunea Slujirii Prietenilor) pe strazi in orasul Vulcan si Dumnezeu a lucrat in chip minunat, m-am bucurat din toata inima ca oamenii au primit tractatele in care se vorbeste despre chemarea la pocainta, la credinta, la o viata noua cu Isus Hristos, fie ca Bunul Dumnezeu sa mantuiasca sufletele si sa lucreze Trezire Spirituala in orasul Vulcan - judetul. Hunedoara! Cu ajutorul Domnului am impartit cu copii cateva sute de tractate...
Lucreaza Doamne prin Duhul Sfant la mantuirea celor ce le-au primit! Amin. Amin.

Rugati-va pentru Trezire Spirituala, rugati-va ca Dumnezeu sa inceapa Trezirea si sa o inceapa cu voi, eu ma rog si vreau ca sa inceapa Trezirea Spirituala prin mine, asa cum a lucrat Dumnezeu prin Charles G. Finney, Moody, Wesley… Doamne incepe o Trezire Adevarata data de Duhul Sfant! Lucreaza Doamne ca suntem pe moarte spirituala, suntem atat de reci, seci, fara vlaga spirituala, fara rugaciune adevarata, fara foc si fara pasiune, aprinde-ne odata prin Duhul Sfant si adu TREZIREA DUHULUI SFANT in viata mea, in casa mea, in familia mea, in neamul meu, in orasul meu, in tara mea, da Doamne in Romania! Tata Ceresc, Te rog toate aceste lucruri in Numele Domnului Isus Hristos. Amin.








Am pus aceste imagini ca sa va incurajez si sa va rog in Numele Domnului Isus Hristos sa incepeti si voi, NUMAI TACETI! Vorbiti despre Isus Hristos, prin orice, prin pliante crestine cu mesaj adevarat Biblic, prin gura voastra, deschide-ti gura si spune oricui despre Domnul Isus Hristos, despre Jertfa Lui cea Sfanta si Mareata, despre Imparatia lui Dumnezeu, despre Viata Vesnica! 


Haideti sa vorbim despre Mantuitorul si sa salvam suflete pentru EL, Doamne aprinde in noi focul Duhului Sfant, si incepe sa lucrezi prin noi in chip minunat! AMIN.  

Cu dragoste in Slujba Domnului Isus Hristos
Alin Turcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu