Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 28 iulie 2015

În cautarea-Ți - Leonard Ravenhill

Doamne, pe Tine Te caut să-mi înoiești credința și dragostea. Graba și îngrijorarea sunt ruina mea. Atinge-mă, Mântuitorule! 

Nu trece pe lângă mine, o Sfânt Mântuitor. Nu mă lăsa să bâjbâi și sp cad. Caut bunăvoința Ta prin Sângele Tău, căci doar cu Harul Tău pot birui. 

Credința mă mișcă să revendic promisiunile Tale, Pacea reînvie și îmi inundă sufletul. Fă-mă acum un vas ales de Tine, să dau omenirii băutura vindecătoare. 

Te caut pe Tine, 
                           Te caut pe Tine, 
Atinge-mă și dă-mi libertatea! (Leonard Ravenhill) 

*Doamne tot ce pot spune este că vreau și eu să îți cer aceleași lucruri care ți le-a cerut slujitorul Tău Leonard Ravenhill, Atinge-mă și pe mine și lucrează în mine Trezirea Duhului Sfânt, fă-mă un vas ales de Tine, să dau omenirii băutura vindecătoare te rog în Numele Domnului Isus Hristos! Amin. 

*Doamne fiecare suflet care citeste aceste versuri, te rog sa lucrezi in dreptul lui si sa îi asculți rugăciunile care se îndreaptă către Tine, răspunde TU cu semne și minuni ca numai TU poți lucra în chip minunat, Lucrează Doamne, Lucrează și nu zăbovi. Amin. 

Căile lui Dumnezeu sunt desăvârșite, Cuvântul Domnului este încercat: EL este un Scut pentru toți cei ce aleargă la EL. (Psalmul 18:30)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu