Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 28 iulie 2015

Poezie - Doamne atinge-te de mine! - Alin Turcu

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Trezire si veghere 
Resursa adaugata de AlinHD in 29/07/2015


Doamne atinge-te de mine
Sunt zdrobit, căzut în frig
Nu vine nimeni la mine
Dar te chem ca TU să vi!

Doamne atinge-te de mine
Sufletul mi-e zbuciumat
Orice nădejdi și speranțe
De la mine au plecat...

Doamne atinge-te de mine
Nu știu cum să mă ridic
Am probat orice metode
Nu pot Doamne să mă schimb…

Doamne atinge-te de mine
Ia-mă-n stăpânirea Ta
Vino curățește-mi vasul
Să fac numai voia Ta!

Doamne atinge-te de mine
Lacrimile mi-au secat
Inima mi-e impietrită
Nu vreau să rămân așa!

Doamne atinge-te de mine
Curățește-mă deplin
Folosește-te de mine
Și fă-Ți Numele Slăvit!

Amin
Vulcan 29. Iulie . 2015
(Alin Turcu)


Numai prin Atingerea Duhului Sfânt putem fi treziți la o viață spirituala adevărată - nu doar o formă de evlavie, ci numai prin atingerea Duhului Sfânt putem fi transformați pe deplin! Doamne atinge-mă și spală-mă prin Sângele Domnului Isus Hristos, fă din mine un om după voia Ta. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu