Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

sâmbătă, 28 iunie 2014

Poezie - Tu ești Scutul vieții mele!

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 28/06/2014

Să-mi găsesc scăparea-n Tine
Striga azi sufletul meu,
Să-Ți simt dragostea Isuse
Ce-mplinește visul meu!

Scoate-mă din lațul care
Mi-a întins vrașmașul meu,
Tu îmi ești Ocrotitorul
Tu mă păzești Domnul meu!

Tu esti Apa Cristalină
Ce după ea înseteaz,
Numai Tu daruiești viață
Peste acei ce flămânzesc!

Tu ești Scutul vieții mele
Fară Tine aș fi frânt,
Numai Tu îmi dai putere
Să-Ți slujesc pân' la mormânt! 

Amin
Vulcan, 27 Iunie 2014


Isus Hristos este Scutul meu în orice vreme, în orice zi, daca EL nu și-ar întinde Mâna să mă apere de atacurile celui rău, aș fi frânt! Doamne îți mulțumesc că ești de partea mea. Glorie Ție! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu