Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 11 iunie 2014

Nu vreau să fiu îngrijorat! (20 de trepte ale Biruinței)

1. De ce să spun că nu pot, când Biblia îmi spune că pot totul în Hristos, care mă întăreşte (Filipeni 4:13)?
2. De ce să-mi fac griji pentru toate nevoile mele, când ştiu că Dumnezeu îmi împlineşte toate nevoile prin bogăţia şi gloria în Isus Hristos (Filipeni 4:19)?
3. De ce să mă tem, când Biblia îmi spune că Dumnezeu nu m-a înzestrat cu un duh de frică, ci cu unul de putere, de dragoste şi de chibzuinţă (2 Timotei 1:7)?
4. De ce să fiu lipsit de credinţa de a trăi pentru Hristos, când Dumnezeu mi-a împărţit o măsură de credinţă (Romani 12:3)?
5. De ce să fiu slab, când Biblia spune că Domnul este tăria vieţii mele şi că voi rămânea tare şi voi face mari isprăvi fiindcă îl cunosc pe Dumnezeu (Psalmul 27:1; Daniel 11:32)?
6. De ce să-l las pe Satana să guverneze asupra vieţii mele, când Domnul, care este în mine, este mai mare decât cel ce este în lume (1 Ioan 4:4)?
7. De ce să accept înfrângerea când Biblia spune că Dumnezeu mă poartă întotdeauna în carul Său de biruinţă (2 Corinteni 2:14)?
8. De ce să fiu lipsit de înţelepciune, când Hristos a fost făcut înţelepciune pentru mine şi Dumnezeu mi-o dă, cu mână largă, când i-o cer (1 Corinteni 1:30; Iacov 1:5)?
9. De ce să fiu mâhnit când pot să mă gândesc în inima mea la bunătăţile şi îndurările lui Dumnezeu (Plângerile lui Ieremia 3:21-23)?
10. De ce să-mi fac griji şi să mă frământ, când pot arunca asupra Lui toate îngrijorările mele (1 Petru 5:7)?
11. De ce să mă plec sub jugul robiei, când ştiu că libertatea este acolo unde se află Duhul Domnului (Galateni 5:1)?
12. De ce să mă simt condamnat, când Biblia îmi spune că nu este nici o osândire pentru cei ce sunt în Hristos (Romani 8:1)?
13. De ce să mă simt singur, când Isus mi-a spus că El va fi mereu cu mine, că nu mă va lăsa şi cu nici un chip nu mă va părăsi (Matei 28:20; Evrei 13:5)?
14. De ce să mă simt blestemat sau victimă a ghinionului, când Biblia îmi spune că Hristos m-a răscumpărat din blestemul Legii pentru a putea primi Duhul făgăduit (Galateni 3:13,14)?
15. De ce să fiu nefericit, când pot, asemeni lui Pavel, să fiu mulţumit cu starea în care mă găsesc (Filipeni 4:11)?
16. De ce să mă simt fără valoare, când Hristos a fost făcut păcat pentru mine pentru ca eu să fiu neprihănirea lui Dumnezeu în El (2 Corinteni 5:21)?
17. De ce să mă simt lipsit de apărare, când ştiu că nimeni nu poate fi împotriva mea dacă Dumnezeu este pentru mine (Romani 8:31)?
18. De ce să mă simt derutat, când Dumnezeu este un Dumnezeu al păcii şi unul care ne îngăduie să cunoaştem toate lucrurile prin Duhul Său (1 Corinteni 14:33, 2:12)?
19. De ce să mă simt un înfrânt, când sunt mai mult decât biruitor prin Hristos (Romani 8:37)?
20. De ce să las să mă apese tulburările vieţii, când pot avea curaj ştiind că Isus a biruit lumea, cu necazurile ei (Ioan 16:33)?

                        (Sursa Carte - Biruință asupra întunericului - Neil T. Anderson)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu