Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

duminică, 15 iunie 2014

Poezie - Isus Hristos te vindecă!


Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Zidire spirituala 
Resursa adaugata de AlinHD in 16/06/2014
Ai iesit din Sinagogă Doamne Isuse, de îndat'
În ziua aceia Doamne, Simon Petru te-a chemat:
,,Doamne Isuse te rog astăzi, vino și în casa mea,
Am acolo pe o targă bolnavă pe soacra mea!"

Domnul plin de bunatate ascultandu-L a venit,
Simon Petru și cu ceilalti prin rugăminți i-au vorbit:
,,Doamne știu că ai putere Tu să o tămăduiești,
Azi te rog întinde-Ți Mâna, frigurile să le-oprești!

Domnul Isus plin de milă spre bolnavă s-a plecat
Și cu autoritate frigurile le-a certat!
De îndată acea femeie de pe targă s-a sculat,
Începând să le slujească Domnului și celorlalți!

Domnul Isus este gata și azi să facă minuni
Vrea de la tine Credință, cheamă-L azi prin Rugaciuni:
,,Doamne apleacă-Te spre mine, vindecă-mă pe deplin,
Îmbracă-mă cu Putere, să fiu pentru Tine viu!

Amin - Luca 4:38-39
Vulcan, Duminica 15 Iunie 2014
Domnul Isus Hristos și astăzi se apleacă spre oameni și îi vindecă, și vrea să te vindece și pe tine! Dar tu vei crede, că EL e gata și vrea să te vindece? Îl vei chema din toata inima ta să te vindece? Dacă vei crede, vei vedea slava lui Dumnezeu! Domnul să te binecuvinteze! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu