Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 23 iunie 2014

Poezie - Rugăciune înflăcărată

Autor: Alin Turcu  |  Album: Comunicand cu Dumnezeu  |  Tematica: Diverse 
Resursa adaugata de AlinHD in 23/06/2014
Rugăciunea mea să fie
Pe altar un bun miros,
Dinaintea Slavei Tale
Să-mi răspunzi, te rog frumos!

Rugăciunea mea să ardă
Neîncetat în fața Ta,
Și când voi primi răspunsul
Doamne te voi lăuda!

Rugăciunea mea să fie
Foc aprins de Duhul Sfânt,
Să-Ți slujesc cu 'nflăcărare
Numai Ție Doamne Sfânt!

Rugăciunea mea să fie
Plăcută 'naintea Ta,
Și prin meritele Jertfei
Lucrează în viața mea!

Amin
Vulcan, 22 Iunie 2014
Doamne înflăcărează-mă în rugăciune, umple-mă cu Duhul Sfânt!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu