Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

sâmbătă, 9 martie 2013

Mai trimite-mi Doamne, Incurajari - AlynLPT


,,Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijinesc cu dreapta Mea biruitoare.'  Isaia 41:10


Aseara eram intr-o stare din care nu reuseam sa ies singur... din cauza neascultarii mele de Domnul Isus, ma simteam frant deznadajduit si lovit, si incercuit de cel rau si urmasii lui... nu stiam cum sa ies din ,,cutie'' ceea ce nu poate face nimeni decat numai Dumnezeu te poate scoate de acolo... m-am rugat am stat inaintea Domnului si am primit un mesaj pe telefon de la o sora in credinta Dana Petrescu, care prin aceste cuvinte m-au alinat si m-au mangaiat si as vrea sa va mangaie si pe voi! Domnul sa va binecuvinteze! 

     ,,De multe ori, cand ma aflu in incercari, ma simt precum un vas facut tandari, zdrobit... dar stiu ca din miile de bucati in care este sfaramat sufletul meu, Domnul cu mainile Sale blande si strapunse, culege fiecare ciob care nu este de folos si il inlatura, pentru ca mai apoi, cu o dragoste imensa sa strangi miile de bucati, le uneste, le pune la un loc, le pune balsam alinator si-mi da o noua inima. IL vezi? Domnul culege cioburile nefolositoare, EL le inlatura, nu-ti fie teama, lasa-te in Voia Sa. IL vezi? EL bandajeaza ranile care dor, pentru ca te iubeste... ''

1                          (O cîntare a lui David.) 
          Domnul este Păstorul meu: nu voi duce lipsă de nimic.
2        El mă paşte în păşuni verzi, şi mă duce la ape de odihnă;
3        îmi înviorează sufletul, şi mă povăţuieşte pe cărări drepte, din pricina Numelui Său.
4        Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de niciun rău, căci Tu eşti cu mine. Toiagul şi nuiaua Ta mă mîngîie.
5        Tu îmi întinzi masa în faţa protivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el.
6        Da, fericirea şi îndurarea mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele, şi voi locui în Casa Domnului pînă la sfîrşitul zilelor mele.  Psalm 23
  
   Ridica-te suflete si striga catre Domnul, EL te va izbavi si te va duce pe stanca pe care nu o poti ajunge! Domnul este taria ta!! ''

 Azi Dumnezeu a avut mila de mine si m-a ridicat din starea cea rea si din cursa vrasmasului sufletelor noastre si ii multumesc, MULTUMESC DOAMNE! 

 Cantare - De n-ai fi tu de partea noastra...

Strofa 1
De n-ai fi Tu de partea noastra
Am fi ca praful luat de vant
Am fi o carne fara viata
Ratacitoare pe pamant 

Refren
/: Dar noi venim cu toti la Tine
Si tot ce-avem sa-Ti daruim
Caci nimeni Doamne nu-i ca Tine
Ingenunchem si ne smerim :/



Strofa 2
Noi n-avem nici un merit Tata
E harul Tau ca existam
Isuse tu ne-ai dat viata
Si toate tie iti datoram

Refren
/: Dar noi venim cu toti la Tine
Si tot ce-avem sa-Ti daruim
Caci nimeni Doamne nu-i ca Tine
Ingenunchem si ne smerim :/






   www.CeAlegi.BlogSpot.ro 

     Misiunea Alege Astazi     
             AlynLPT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu