Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 26 martie 2013

Sa ne Imbracam cu toata armatura lui Dumnezeu

Luni Seara 25.03.2013 Am fost la un grup de Rugaciune si m-am rugat Domnului dar nu am primit raspuns la cererea mea, apoi am inteles ca Dumnezeu a vrut sa imi de-a raspunsul personal mie, in randurile de mai jos am primit raspuns la intrebarile ce le aveam... Am un foc in mine care ma cheama in lucrare, am un foc in mine care ma indeamna sa incep o noua lucrare pentru cei nemantuiti, ca Dumnezeu sa se atinga de ei, sa ii elibereze, sa ii salveze, sa ii mantuiasca sa lucreze Domnul si sa rupa lanturile robiei pacatului si sa fim vii pentru EL! 
   Vreau Trezire Spirituala m-am saturat de moarte, atipire, adormire, m-am saturat de starea asta de somn... Am vorbit si cu altii si le-am zis ce simt... si mi-au zis frate Alin ma bucur pentru tine, daaa, ce bine, ma bucur ca vrei asta, e o lucrare a Domnului pentru cei nemantuiti... si intrebam.. dar tu? tu te bagi in lucrarea asta...? ooo, frate dar eu sunt slaba, eu nu sunt instare, eu am probleme... s.a.m.d 
    Unii dintre noi am uitat ca Domnul ne-a chemat la lupta, Dumnezeu ne-a spus in Biblie prin Efeseni 6:10-12 


 

   Domnul vrea sa fim imbracati cu toata armatura Lui pentru a lupta, nu pentru a dormi! Ce soldat se imbraca cu tot echipamentul de lupta cand se pune sa doarma? Soldatii se imbraca cu tot echipamentul cand sunt treji, cand vegheaza, cand pleaca la lupta!!! 
   Haideti sa ne imbracam cu toata armatura lui Dumnezeu ca sa putem tine piept si sa luptam impotriva capeteniilor, impotriva domniilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestui veac, impotriva duhurilor rautatii...
Doamne ajuta-ne sa ne trezim sa fim vii pentru tine! Dumnezeu ne-a dat toata autoritatea Lui, sa o primit prin credinta si sa mergem inainte! Sa numai dormim, sa numai stam pe loc, sa nu ne mai lasam amagiti.. satana e un invins si el are putere asupra unor oameni doar inselandu-i, Domnul Isus ne-a zis ve-ti cunoaste Adevarul si Adevarul va va face (slobozi)LIBERI! Noi il cunoastem, Adevarul este Isus Hristos, EL ne-a eliberat si ne-a umplut cu Duhul Sfant si cu Autoritatea Lui! Sa merge inainte prin Credinta! Slavit sa fie Domnul!

   Am vorbit si cu fratele proroc Anghel But din Zalau si el mi-a zis frate si eu vreau, vreau ca Domnul sa lucreze prin noi cu Semne si Minuni, numai vreau somn, numai vreau starea asta de atipire, care i-a cuprins pe multi! SUNT PENTRU LUCRARE! Aleluia! Am vorbit ne-am pus in slujba Domnului si am zis sa incepem de azi cu Post si Rugaciune ca Dumnezeu sa reverse peste noi Puterea si Ungherea Duhului Sfant, Domnul sa lase peste noi Darurile Duhului Sfant si Domnul sa lucreze prin noi cu Semne si Minuni! Slavit sa fie Domnul! 

 Aseara inainte sa ma pun sa dorm m-am rugat Domnului si i-am zis: ,,Doamne Isuse eu ma pun in slujba Ta, vreau sa fac lucrarea asta, dar arata-mi cum! Vreau sa fac voia Ta, vreau sa ascult de Tine, Doamne te rog lucreaza si proslaveste-ti Numele Tau cel Sfant! Doamne te rog intinde-Ti mana si Lucreaza spre slava si gloria Ta! Si l-am rugat sa imi arate care e voia Lui si sa ma ajute sa o fac!

 in Dimineata asta Marti 26.03.2013 Dumnezeu mi-a aratat prin Vise si mi-a descoperit lucrarile Lui, si am sa va scriu 2 din ele:

,,Eram intr-o gradina si in aceasta gradina erau copilasi mici si fetite mici, cu varsta cuprinsa intre 3-7 ani, acesti copilasi erau din lume(nepocaiti)... eu am inceput sa cant cantarea: ,,De n-ai fi Tu de partea noastra, am fi ca praful luat de vant...'' si o fetita a inceput sa cante si ea aceasta cantare, si dupa ce a inceput sa cante ea a inceput si ceilalti copilasi dupa ea... si eu am ramas uimit si surprins ca ei stiau aceasta cantare si o cantau cu inflacarare pentru Domnul!'' 
    (aceasta a fost prima descoperire) 

,,In a doua descoperire eram intr-un alt loc, si ma aflam intr-un mare grup de adolescenti si eram intr-un parc in aer liber... eram asa de multi incat nu puteam sa ii numar, si am inceput cu totii sa cantam cantarea: ,,De n-ai fi Tu de partea noastra...'' am cantat-o odata, si apoi vream sa ne organizam, sa cante prima strofa baietii, la refren cu totii si urmatoarea strofa fetele si la refren cu totii, si am inceput sa cantam spre slava Domnului de se zguduia pamantul, era o putere mare peste noi si era o atmosfera ca si cum as pluti in aer. In timp ce cantam spre slava Domnului unii dintre adolescenti nu erau atenti, aveau alte preocupari, unii dintre ei au inceput sa rupa crengi din corcodusi, pline de corcoduse, si inloc sa cante au inceput sa traga de crengi sa le rupa, si sa nu fie atenti, atunci Cornel Popescu (din Bucuresti) m-a trimis in fata lor ca sa le atrag atentia si sa ii organizez. 
                                                         si apoi m-am trezit din somn...

Dupa ce m-am trezit din somn aveam asa o bucurie mare in inima ca Dumnezeu mi-a vorbit si mi-a descoperit lucrarile Lui, l-am sunat pe fratele Anghel But sa ii spun si lui descoperirile ce le-am primit, si mi-a zis ca sunt 2 lucrari ale Domnului care sunt pregatite si Dumnezeu v-a lucra in chip minunat, sunt bucuros si v-am scris aceste lucruri sa va bucurati si voi! Slavit sa fie Domnul! 
   Ce am inteles prin asta? Prin faptul ca in ambele descoperiri am cantat cantarea: ,,De n-ai fi Tu de partea noastra, am fi ca praful luat de vant...'' asta inseamna ca Dumnezeu este de partea noastra, sa nu ne temem si sa inaintam cu Domnul Isus pentru ca EL este de partea noastra, de nu ar fi EL de partea noastra ne-ar fi inghitit tarana, am fi pierduti, si am fi jos de tot, am fi mai rau ca oricine... dar Slavit sa fie Dumnezeu ca EL este de partea noastra si ne-a dat Viata Vesnica! Slavit sa fie Domnul Isus Hristos! Aleluia Prin prima descoperire am inteles ca e lucrarea cu cei nemantuiti si prin faptul ca erau copii asta denota ca sunt copii in credinta adica nu au o statura de om mare(in credinta) si prin faptul ca erau nemantuiti sunt nemantuiti in momentul de fata, dar ca au inceput sa cante cantarea lui Dumnezeu asta inseamna ca Dumnezeu ii va transforma in copii Lui Domnul ii va  salva! 

  Prin a doua descoperire am inteles ca si aceasta este o lucrare a Domnului care Domnul o va face prin Adolescenti, prin faptul ca unii erau dezorganizati sau aveau alte scopuri, cred ca Dumnezeu vrea sa ne unim sa ne organizam si sa facem voia Lui! Sa intram in ascultare de EL si cand vom face lucrarea Domnului se va zguduii pamantul de puterea si slava lui Dumnezeu! Aleluia Domnul sa lucreze si sa isi proslaveasca Numele lui cel Sfant! AMIN! Acum am inteles ca Dumnezeu a vrut sa imi arate EL mie ca sa inteleg voia Lui! Imi amintesc ce mi-a zis de curand o sora proroc: ,,Asteapta ca Dumnezeu iti va arata tie!'' Doamne iti Multumesc! 

 Versuri Cantare: ,,De n-ai fi Tu de partea noastra...''

Strofa 1:
De n-ai fi tu de partea noastra
Am fi ca praful luat de vant
Am fi o carne fara viata
Ratacitoare pe pamant

REFREN
/:Dar noi venim cu toti la tine
Si tot ce-avem iti daruim
Caci nimeni Doamne nu-i ca tine
Ingenunchiem si ne smerim :/ x2

Strofa 2:
Noi n-avem nici un merit Tata
E harul Tau ca existam
Isuse tu ne-ai dat viata
Si toate tie iti datoram


REFREN
/:Dar noi venim cu toti la tine
Si tot ce-avem iti daruim
Caci nimeni Doamne nu-i ca tine
Ingenunchiem si ne smerim :/ x2





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu