Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 11 decembrie 2014

Renunță la facebook de Laura Tanczos - 11.12.2014


Ce este facebook-ul? 

Facebook-ul este o lume virtuală în care știi când intri dar nu mai știi când o să ieși.
Eu eram înrobită de facebook mi-am pierdut foarte mult timp valoros rătăcind în această lume virtuală care nu îmi dădea nici o satisfacție, doar multe dureri de cap, stăteam ore întregi pe facebook, dar pe genunchi în rugăciune stăteam câteva minute, oare în ce fel mă privea Dumnezeu atunci? Cu siguranță era supărat. Sunt mamă și mă gândesc dacă fetița mea nu ar vorbi cu mine doar atunci când are nevoie de ceva în rest m-ar trata cu indiferență și ar vorbi cu oricine altcineva numai cu mine nu m-aș simți trista, supărată, la fel și Dumnezeu este întristat când noi ne petrecem timpul cu oricine, dar cu El mai puțin, la El venim doar atunci când avem vreo problemă... Dumnezeu ne vrea cu gelozie doar pentru El, să fim ai Lui în totalitate.  

Iacov 4:5 - Credeţi că degeaba vorbeşte Scriptura? Duhul pe care L-a pus Dumnezeu să locuiască în noi ne vrea cu gelozie pentru Sine.

Mie îmi era greu să renunț la facebook, am avut facebook 4 ani, dar cu ajutorul lui Dumnezeu am renunțat și nu îi simt lipsa, acum am timp pentru rugaciune, am timp pentru a citi Cuvântul Domnului. 

    Ca și creștini de ce ar trebui să renunțăm la facebook? Pentru că zici în sinea ta: ,,Întru doar cinci minute și ies, dar de unde, crezi că diavolul te lasă așa repede? Îți dă să mai vezi o postare, mai vezi o poza cu o fata sau cu un băiat, mai mult dezbracați decât îmbrăcați, mai citești niște glume, și realizezi că cele cinci minute s-au transformat în ore, apoi spui: ,,Vai! Ce repede a trecut timpul, ce tarziu e deja... ai vrea să te rogi dar nu mai ai putere caci duhul îți este întristat, sufletul ți s-a întinat prin goliciunile văzute, sau prin ceea ce ai văzut, ți s-au aprins poftele trupești, apoi mai poți să te rogi? După ce ieși, faci repede o rugaciune de forma (să nu zici că nu te-ai rugat) și gata. Dacă procedăm așa să ne gândim: UNDE ESTE PUTEREA DUHUL SFÂNT? DE CE NUMAI AVEM PUTERE ÎN SLUJIRE? DE CE NU SE MAI POCĂIESC OAMENII PRIN NOI? DE CE DUMNEZEU NUMAI LUCREAZĂ PRIN NOI? 

Haideți să ne întoarcem cu adevărat la Dumnezeu, la Rugăciunea cea Adevărată, la Studierea Bibliei, la Adevăratul Dumnezeu, Isus Hristos! 

Tu spui: ,,Eu sunt creștin, postez numai lucruri decente, dar stai liniștit frate și soră dragă că nu trebuie sa postezi tu, că are diavolul grija să îți arate ce nu trebuie. 

1Ioan 2:15 - Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume. Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.


1Ioan 2:16 - Căci tot ce este în lume: pofta firii pământeşti, pofta ochilor şi lăudăroşia vieţii, nu este de la Tatăl, ci din lume.


1Ioan 2:17 - Şi lumea şi pofta ei trec; dar cine face voia lui Dumnezeu rămâne în veac.


Dragi mei haideți să îl punem pe Domnul Isus Hristos pe primul loc în viețile noastre, și timpul nostru să nu îl mai pierdem fără nici un caștig, să ne punem timpul nostru la dispoziția Domnului și făcând așa vom câștiga de două ori aici jos pe pământ și sus în Cer. 

1Corinteni 6:12 - Toate lucrurile îmi sunt îngăduite, dar nu toate sunt de folos; toate lucrurile îmi sunt îngăduite, dar nimic nu trebuie să pună stăpânire pe mine.

1Corinteni 10:23 - Toate lucrurile sunt îngăduite, dar nu toate sunt de folos. Toate lucrurile sunt îngăduite, dar nu toate zidesc.


Am avut facebook mult timp, am avut peste 1000 de poze pe el, si peste 600 de "prieteni" dacă am putut să renunț eu, și tu poți. Dumnezeu să te ajute la aceasta. 

Să vă lumineze Tatăl Ceresc și să vă de-a putere să renunțați la facebook, și să alegeți doar ce este de folos pentru Slava Sa și ce vă zidește. Dumnezeu să vă binecuvânteze! Amin.

Laura Tanczos - 23 ani
Misiunea Alege Astăzi - http://CeAlegi.BlogSpot.Com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu